دلجویی رئیس دانشگاه آزاد همدان از دانشجوی بسیجی
کد خبر: 3680078
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

دلجویی رئیس دانشگاه آزاد همدان از دانشجوی بسیجی

گروه اجتماعی: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور در خانه دانشجوی بسیجی این دانشگاه که در اغتشاشات اخیر مورد هجوم اغتشاشگران قرار گرفته بود، از او دلجویی کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از همدان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان، سعید جامه‌بزرگی با حضور در خانه صادق محمدی، دانشجوی بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی همدان که در اغتشاشات اخیر مورد هجوم اغتشاشگران قرار گرفته بودند، جویای احوال وی شد و در جریان روند درمان این دانشجو قرار گرفت .

جامه بزرگی در این دیدار اظهار کرد: در این روزها ملت ایران با حضور دوباره و حماسی خود به جهانیان نشان دادند که پشتوانه انقلاب اسلامی ایران ثمره خون هزاران شهید است .

جامه‌بزرگی افزود: اگر ملت ایران احساس کند دشمنان قصد براندازی این نظام را دارند با همه وجود وارد صحنه خواهند شد و اثری از منافقان، بیگانگان و سلطنت‌طلبان نخواهد ماند .

در این دیدار مدیرکل فرهنگی دانشگاه، مسئول بسیج کارمندی، رئیس بسیج دانشجویی و مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان نیز حضور داشتند .

صادق محمدی، فرمانده سابق بسیج دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در اغتشاشات اخیر با شکستن سر، گونه و جراحت شدید صورت از سوی اغتشاش مواجه شده است.

در ادامه مسئول سابق بسیج دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی همدان به شرح یک روز سخت در اغتشاشات اخیر پرداخت و گفت: نخستین تجمع اغتشاشگران در همدان در روز جمعه ۸ دی‌ماه ساعت ۱۶ در آرامگاه بوعلی از سوی شبکه‌های ضدانقلاب در فضای مجازی اطلاع‌رسانی شده بود، اغتشاشگران ابتدا دست به شعارهای ساختارشکنانه در میدان آرامگاه زدند سپس به سمت اطراف آرامگاه حرکت کردند .

صادق محمدی ادامه داد: آنها که از قبل ظاهرا با برنامه‌ریزی سنگ و آب‌معدنی در خیابان پاستور تهیه و آماده کرده بودند، هنگامی‌که نیروی انتظامی آنها را به سمت خیابان پاستور حرکت می‌داد، ناگهان دست به پرتاب سنگ و قلوه‌سنگ بزرگ و آب‌معدنی کردند، نیروی انتظامی و ما که در پشت سر این نیرو مستقر شده بودیم، مجبور به‌عقب‌نشینی شدیم که خوشبختانه کسی آسیبی ندید .

وی افزود: سپس اغتشاشگران شروع به پرتاب سنگ به سمت ساختمان فرمانداری کردند که در این بین شیشه‌های این ساختمان شکسته شد و چند تن از مأموران نیروی انتظامی با سنگ مجروح و زخمی شدند .

مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان تصریح کرد: آشوبگران که با تعرض به ساختمان‌های دولتی و با مجروح کردن چند تن از مأموران نیروی انتظامی و با شعارهای ساختارشکنانه احساس قدرت پیدا کرده بودند، دوباره به آرامگاه برگشتند و شروع به آتش زدن سطل زباله و پایین آوردن بنرهای تبلیغاتی کردند .

وی با اشاره به اینکه سعی می‌کردیم کمک کنیم تا میزان آسیب‌ها کاهش پیدا کند، گفت: با بالا گرفتن اغتشاشات و شعارها و سنگ پراکنی‌ها، یگان امداد نیروی انتظامی وارد عمل شد و با عقب راندن و فرار کردن معترضان ناگهان مشاهده کردم که یکی از مأموران نیروی انتظامی با یکی از اغتشاشگران درگیر شده که سریعاً به آن سمت رفتم تا به مأمور نیروی انتظامی کمک کنم اما هنوز چند قدم مانده بود تا به او برسم، ناگهان سنگی محکم به ناحیه سمت راست سرم اصابت کرد و سرم شکست و غرق در خون شد .

محمدی اضافه کرد: همین‌که سرم را پایین آوردم و چشمانم را از درد به هم فشردم، ناگهان ضربه دیگری از پایین به فک و صورتم وارد شد که منجر به پارگی شدید لب و شکستن گونه‌ام شد اما متوجه نشدم که ضربه دومی را با پا یا با چوب یا با چیز دیگری به‌صورتم زدند .

وی گفت: در این میان خود را از معرکه جدا کرده و به سمت یکی از دوستان که از مأموران نیروی انتظامی بود، رفتم و از او خواستم من را به آمبولانس برساند سپس با کمک او به داخل حیاط فرمانداری رفته و با آمبولانس فرمانداری به بیمارستان بعثت همدان منتقل شدم.

captcha