9 دی جهت دهنده و عامل بقای انقلاب است
کد خبر: 3677681
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
حجت‌الاسلام حاجی صادقی:

9 دی جهت دهنده و عامل بقای انقلاب است

گروه سیاسی: جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر این که 9 دی صرفاً یک خاطره تاریخی و افتخار نیست، عنوان کرد: 9 دی جهت دهنده حرکت و بقای انقلاب ماست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی، جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز 9 دی‌ماه در اجتماع بزرگ تجلی بصیرت و میثاق با ولایت که با حضور پرشور مردم شهرکرد در محوطه مصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، با تبریک سالروز حماسه مردمی 9 دی، گفت: 9 دی تجلی بصیرتی است که اعلام کنیم دست، سر، جان و فرزند می‌دهیم اما دین نمی‌دهیم.
وی 9 دی را عاشورای انقلاب اسلامی خواند و افزود: 9 دی کمتر از 22 بهمن نیست، در 22 بهمن مردم رژیم پهلوی را نابود کردند و 9 دی در برابر فتنه دشمنان پیروز شدند.
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه دشمنان بیش از 10 سال برپایی فتنه را برنامه‌ریزی کردند، اظهار کرد: 9 جلد کتاب تحت عنوان دایره المعارف فتنه 88 تألیف شده است که در آن‌ها ابعاد مختلف فتنه و حماسه 9 دی تشریح شده است.
حجت‌الاسلام حاجی صادقی با تأکید بر اینکه دشمنان در روزهای ابتدایی فتنه چنان مطمئن سخن می‌گفتند که انقلاب نابود خواهد شد، عنوان کرد: اما مردم با حماسه عاشورایی خود تمام نقشه‌های آنان را نقش بر آب کردند.
وی ادامه داد: 200 روز و هشت ماه فتنه را ادامه دادند، به مقدسات حمله کردند، در عاشورا هتک حرمت کردند ولی نفهمیدند این مردم اگر کسی مقابل دینشان بایستد آن را به آتش می‌کشند.
حجت‌الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه گرامیداشت 9 دی فقط گرامیداشت یک حادثه نیست، افزود: 9 دی شروعی است بی‌پایان مانند عاشورای حسینی که طلوعی است بی غروب. 9 دی یعنی ولایت مداری و میثاق با شهدا و امام شهدا و هشداری به دنیای استکبار که این امت خستگی‌ناپذیر است.
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: این ملت فشارهای گوناگون اقتصادی، تحریم‌ها و نامهربانی برخی دوستان انقلاب را تحمل می‌کنند اما اگر روزی ببینند افرادی مقابل اساس و ماهیت دینی انقلاب ایستاده‌اند، ملاحظه هیچ‌کس را نخواهند کرد.
حجت‌الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اینکه 9 دی یک خاطره و افتخار نیست، عنوان کرد: 9 دی جهت دهنده حرکت ماست، 9 دی عامل بقای انقلاب ماست.
وی شاد کردن دل رهبر فرزانه انقلاب را نخستین پیام حماسه 9 دی برشمرد و گفت: حماسه 9 دی با فرمان رهبری یا دیگران نبود بلکه یک حرکت کاملاً مردمی و خودجوش بود که مردم نشان دادند همواره از ولایت تبعیت می‌کنند.
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران دیگر پیام 9 دی را خطاب به مسئولان دانست که همواره به ارکان انقلاب پای بند بوده، همیشه پیرو ولایت‌فقیه باشند و اگر توفیق خدمت گذاری پیدا کرده‌اند واقعاً خدمت کنند.
حجت‌الاسلام حاجی صادقی وجود ولایت‌فقیه و مردم دو نعمت ارزشمند برای انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: شکر نعمت ولایت، فرمان‌برداری است و شکر نعمت وجود مردمی بصیر، خدمت گذاری به آنان است.
وی ایستادگی مردم تا نابودی استکبار را دیگر پیام حماسه 9 دی‌ماه خواند و تصریح کرد: باید مراقب فتنه‌های بعدی باشید، ما در همه دهه‌ها فتنه داشتیم، اما فتنه 88 از همه خطرناک‌تر بود زیرا دشمنان به دنبال نابودی کامل انقلاب بودند.
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران اظهار کرد: اکنون دشمن به دنبال آن است از راه نفاق، فریب و بکارگیری برخی از عناصر داخلی اصول انقلاب و ارکان آن را مورد تعارض قرار دهند، الگوی جوانان و ذائقه فرهنگی مردم را تغییر دهند و مردم را مرید دنیا کنند.
حجت‌الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال نفوذ سیاسی در کشور هستند، عنوان کرد: آن‌ها می‌خواهند محاسبات نخبگان را عوض کنند، می‌خواهند تحلیل دانشگاهیان و حوزویان به سمتی ببرند که با گفتمان مقاومت نمی‌توان کشور را نجات و گفتمان سازش و گفتگوی با بیگانگان منافع مردم را حاصل می‌کند.

captcha