نقش امام حسن عسکری(ع) در تقویت بنیه اقتصادی شیعیان بررسی می‌شود
کد خبر: 3676601
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
در رادیو اقتصاد؛

نقش امام حسن عسکری(ع) در تقویت بنیه اقتصادی شیعیان بررسی می‌شود

گروه اقتصاد: رادیو اقتصاد در برنامه «روز از نو» چهارشنبه 6 دی ماه، نقش امام حسن عسکری(ع) در تقویت بنیه اقتصادی شیعیان را مورد بررسی قرار می‌دهد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در این برنامه، در گفت‌وگو با حجت‌الاسلام ضیایی، مدرس حوزه و دانشگاه به موضوع نقش امام حسن عسکری(ع) در تقویت بنیه اقتصادی شیعیان پرداخته می شود.
یادآور می‎شود: برنامه «روز از نو» با هدف تنوع اطلاع‌رسانی و نشاط همگانی، کاری از گروه کشاورزی رادیو اقتصاد، به تهیه کنندگی لیلا امید یگانه، شنبه تا پنج شنبه ساعت ۶:۳۰ به مدت ۸۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‎‌شود.

بررسی نقش آموزه‌های دینی در زندگی اقتصادی

رادیو اقتصاد همچنین در برنامه «ایستگاه نود و هشت» چهارشنبه 6 دی‌ماه، به مبحث آموزه‌های دینی در زندگی اقتصادی می‌پردازد.
به مناسبت ولادت امام حسن عسکری (ع) در برنامه فردا، سید رضا عمادی، کارشناس مذهبی به همراه مسعود تاج کارشناس مذهبی در خصوص موضوع آموزه‌های دینی در زندگی اقتصادی گفت‌و‌گو می‌کنند.
نگرش کلی بر سفارشات قرآنی و احادیث، سیره زندگی امام حسن عسکری (ع) در بُعد اقتصادی، بررسی نمونه احادیث امام حسن عسکری و ... از جمله مواردی هستند که در برنامه مطرح خواهند شد.
یادآور می‌شود برنامه «ایستگاه نود و هشت» کاری از گروه اقتصاد و جامعه رادیو اقتصاد، به تهیه کنندگی لیلا امید یگانه، شنبه تا پنج شنبه ساعت 9 صبح به مدت ۵۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

captcha