بررسی سیره عملی امام حسن عسکری(ع) در رادیو اقتصاد
کد خبر: 3667319
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸

بررسی سیره عملی امام حسن عسکری(ع) در رادیو اقتصاد

گروه اقتصاد: رادیو اقتصاد، فردا دوشنبه 6 آذر ماه، به مناسبت شهادت امام حسن عسکری (ع) در ویژه برنامه «آسمان در زندان»، نگاهی به سیره عملی امام حسن عسکری(ع) خواهد انداخت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین طاهر رضی، کارشناس مذهبی به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین محمد پویا مفرد، کارشناس مذهبی در برنامه فردا در خصوص سیره عملی امام حسن عسکری(ع) گفتگو می کنند.
ویژگی‌های دوران امامت امام حسن عسکری(ع)، خصوصیات اخلاقی ایشان همچون تواضع، معجزات، رهنمودهای حضرت در زندگی و ... از دیگر موضوعاتی هستند که در برنامه بررسی خواهند شد.
ویژه برنامه «آسمان در زندان» کاری از گروه کسب و کار به تهیه کنندگی محسن رنگینی، فردا دوشنبه ساعت 6:30 صبح به مدت 85 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

نقش امام حسن عسکری (ع) در حفظ و تداوم امامت

رادیو اقتصاد همچنین فردا به مناسبت شهادت امام حسن عسکری(ع) در ویژه برنامه «اندوه سامرا» با موضوع نقش امام حسن عسکری(ع) در حفظ و تدام امامت همراه شنوندگان می‌شود.
در این برنامه، حجت‌الاسلام والمسلمین طاهر رضی، کارشناس مذهبی و نیز حجت‌الاسلام محمد پویا مفرد، به موضوع نقش امام حسن عسکری(ع) در حفظ و تداوم امامت خواهند پرداخت. نگاهی به احادیث و بیانات امام حسن عسکری(ع) در موضوعات زندگی و خانواده و ... از دیگر مواردی هستند که در برنامه مطرح خواهند شد.
ویژه برنامه «اندوه سامرا» کاری از گروه کسب و کار رادیو اقتصاد به تهیه کنندگی محسن رنگینی، فردا ساعت 12 به مدت 55 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.




captcha