«همه واقف باشیم» را در جوار آستانه شیراز ببینید/ برپایی خیمه معرفت حسینی
کد خبر: 3662528
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶

«همه واقف باشیم» را در جوار آستانه شیراز ببینید/ برپایی خیمه معرفت حسینی

گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز از برپایی نمایشگاه همه واقف باشیم و خیمه معرفت حسینی(ع) در جوار آستان مقدس حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام رحیم صفری گرائی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز امروز، 21 آبان‌ماه گفت: همزمان با فرارسیدن دهه وقف ویژه برنامه‌های گرامیداشت این دهه با افتتاح نمایشگاه «همه واقف باشیم» و خیمه معرفت حسینی در جوار حرم مطهر سیدعلاءالدین حسین(ع) آغاز شد.

وی با بیان اینكه این نمایشگاه و خیمه معرفت به‌مدت یك هفته برپا خواهد بود، افزود: این نمایشگاه همه روزه از ساعت 16 لغایت 22 شب پذیرای زائرین و عموم مردم است.

صفری گرائی در خصوص فعالیت این خیمه و نمایشگاه نیز گفت: تهیه و توزیع بسته‌های اطلاع‌رسانی در خصوص آثار و برکات وقف، مشاوره در خصوص وقف‌های جدید، معرفی فعالیت‌های اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس و غرفه‌های مشاوره خانواده و ارائه خدمات فرهنگی و مذهبی است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز گفت: غرفه «قرآن بخوانید، جایزه بگیرید» ویژه کودکان و نوجوانان، نقاشی، عفاف و حجاب و خیمه چند رسانه‌ای از جمله بخش‌‌های خیمه معرفت حسینی است.

captcha