راه‌اندازی مرکز آموزش تخصصی قرآن «بصائر» در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3657108
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳
مجدزاده خبر داد:

راه‌اندازی مرکز آموزش تخصصی قرآن «بصائر» در چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر مکتب قرآن شهرکرد از راه‌اندازی مرکز آموزش تخصصی قرآن کریم «بصائر» در چهارمحال و بختیاری خبر داد و دوره‌های آموزشی این مرکز را تشریح کرد.

اسدالله مجد زاده، مدیر مکتب قرآن شهرکرد، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: مرکز آموزش تخصصی قرآن کریم «بصائر» زیر نظر مکتب قرآن شهرکرد از ابتدای نیمه‌ دوم سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی تصریح کرد: این مرکز آموزشی در رشته‌های علوم و معارف قرانی از علاقه‌مندان ثبت‌نام به عمل می‌آورد.
مجد زاده با اشاره به رشته‌های آموزشی این مرکز تخصصی قران کریم، افزود: در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید سطح 1 و 2 صوت و لحن، حفظ، ترجمه، مفاهیم و تفسیر از علاقه‌مندان ثبت‌نام به عمل می‌آوریم.
پیشکسوت قرآنی استان اظهار کرد: سعی ما بر آن است تا بتوانیم قران را به معنای واقعی کلمه در زندگی مردم جامعه وارد کنیم به همین منظور رشته‌های قرآن درمانی و طب اسلامی، آشنایی با قرآن از دیدگاه نهج‌البلاغه، احکام شرعی و قرانی، زبان قرآن، مشاوره و راهنمایی قرآنی و تربیت‌معلم قران کریم را نیز در برنامه‌های خود گنجانده‌ایم.
این استاد قرآن کریم بیان کرد: علاوه بر رشته‌های مرتبط با قرآن در رشته‌های فهم نهج‌البلاغه، نهج الفصاحه، صحیفه‌ سجادیه، اندیشه‌ی اسلامی، اخلاق اسلامی، مدیریت اسلامی و وصیت‌نامه‌ی حضرت امام خمینی (ره) نیز برنامه‌هایی داریم که در صورت استقبال شرکت‌کنندگان برگزار خواهیم کرد.
مجد زاده افزود: این مرکز تخصصی آمادگی دارد علاوه بر رشته‌هایی که بیان شد، در رشته‌های اذان، نماز، حدیث، دعا و خط نسخ قرانی و نستعلیق نیز دوره‌هایی را برگزار کند که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این مرکز تخصصی از نحوه‌ی ثبت‌نام و دیگر مسائل کسب اطلاع کنند.
یادآور می‌شود، دفتر مرکز آموزش تخصصی قران کریم «بصائر» در بلوار شریعتی، نبش کوچه‌ی 60، جنب اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

captcha