برپایی تورهای زیارتی مشهد مقدس و کربلای معلی به همت مؤسسه اسوه
کد خبر: 3651821
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷

برپایی تورهای زیارتی مشهد مقدس و کربلای معلی به همت مؤسسه اسوه

گرو‌ مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: تورهای زیارتی اعزام به مشهد مقدس و کربلای معلی از سوی مؤسسه قرآن و عترت اسوه تهران همراه با تسهیلات ویژه انجام می‌شود.

زهرا بادی، مدیر مؤسسه قرآن و عترت اسوه تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به استقبال صورت گرفته از تورهای زیارتی مؤسسه، گفت: تور اعزام به کربلای معلی با تسهیلان ویژه، اعطای وام یک میلیون تومانی بدون سود و کارمزد انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این اعزام اول آبان‌ماه انجام می‌شود، اظهار کرد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌ نام در این تور می‌توانند روزهای زوج از ساعت 8 صبح تا 16 با شماره 55482025 داخلی 4 تماس بگیرند.
بادی با اشاره به راه‌اندازی صندوق وام براساس درخواست مکرر متقاضیان، بیان کرد: همچنین در نظر داریم صندوق پرداخت تسهیلات 5، 10 و 20 تومانی ویژه قرآن‌آموزان راه‌اندازی کنیم که در صورت به حد نصاب رسیدن و تکمیل سقف این صندوق راه‌اندازی خواهد شد.
یادآور می‌شود، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت اسوه تهران در خیابان کارگر جنوبی، بعد از چهارراه لشکر، روبروی دانشگاه پردیس علامه طباطبایی، کوچه شهیدان غیاثوند قیصری، بن‌بست آریا، پلاک 6، واحد 3 واقع شده است.
captcha