آغاز ثبت‌نام سومین دوره طرح ملی تلاوت در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3650160
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
داوری خبر داد:

آغاز ثبت‌نام سومین دوره طرح ملی تلاوت در چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت نسیم وحی شهرکرد از آغاز ثبت‌نام سومین دوره طرح ملی تلاوت ویژه نوجوانان پسر در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

مسعود داوری، مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت نسیم وحی شهرکرد، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: این طرح ویژه نوجوانان پسر 8 تا 14 سال در استان است.
وی زمان برگزاری طرح ملی تلاوت در استان را از 15 مهرماه تا پنج آذرماه سال جاری اعلام و اظهار کرد: این طرح هم‌زمان در 21 مرکز مختلف کشور در شهرهای کاشان، تبریز، بوشهر، تهران، پاکدشت، مشهد، زاهدان، قزوین، جیرفت، کرمان، کرمانشاه، اراک، عنبرآباد، ساری، همدان، قشم، بندرعباس و کیش نیز برگزار می‌شود.
داوری تصریح کرد: نوجوانان علاقه‌مند به شرکت در طرح ملی تلاوت می‌توانند به مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نسیم وحی شهرکرد به آدرس شهرکرد خیابان مولوی حدفاصل شهرداری و مخابرات مراجعه و یا در سایت www.melitelavat.ir اقدام به ثبت‌نام کنند.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت استان با بیان اینکه پس از پایان زمان ثبت‌نام از افراد علاقه‌مند به شرکت در این طرح، آزمونی برگزار می‌شود و نوجوانانی که حدنصاب نمره را کسب کنند، وارد کلاس‌های طرح ملی تلاوت می‌شوند، عنوان کرد: این آزمون 20 تا 25 آذرماه سال جاری در موسسه قرآنی نسیم وحی شهرکرد برگزار می‌شود.
داوری با اشاره به اینکه طرح ملی تلاوت یکی از طرح‌های موفق در زمینه استعدادیابی و پرورش نوجوانان قرآنی در عرصه قرائت است، گفت: این طرح در چهارمحال و بختیاری از سال 1394 آغاز شده است.
وی ادامه داد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 32240529 در روزهای شنبه تا چهارشنبه و از ساعت 16 تا 17:30 به جز ایام تعطیل رسمی تماس بگیرند.

captcha