نظام مقدس اسلامی ایران به مرکز امنیت، صلح و دوستی برای جهان تبدیل شده است
کد خبر: 3650116
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲

نظام مقدس اسلامی ایران به مرکز امنیت، صلح و دوستی برای جهان تبدیل شده است

گروه سیاسی: فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: : ایران امروز از لحاظ سیاسی، نظامی، اقتصادی، علمی و فرهنگی کشوری مقتدر است و به مرکز امنیت، صلح و دوستی برای جهان تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری امروز، 15 مهرماه در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های نیروی انتظامی به مناسبت هفته ناجا، اظهار کرد: ایران امروز از لحاظ سیاسی، نظامی، اقتصادی، علمی و فرهنگی کشوری مقتدر است و به مرکز امنیت، صلح و دوستی برای جهان تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به عنوان یک مکتب قرآنی عمل کرده است، افزود: نیروهای نظامی و انتظامی کشور در همه میدان‌ها دانشگاه نظم، آموزش، فداکاری و ایثار بوده‌اند و  برای تأمین و حفظ امنیت شب و روز نمی‌شناسد.

رستمی با اشاره به اینکه نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران در سنگر دفاع هم عبادت و اطاعت خداوند را ترک نمی کنند، بیان کرد: مردم ما حیله و مکر دشمن را شناختند و چه در زمان جنگ و چه در حال حاضر استقامت کردند ولی متاسفانه کشورهای همسایه دارند در دام و حیله ناپاکان قرار می‌گیرند که باید مواظب باشند. 

مسعود خرم‌نیا، فرمانده انتظامی استان کردستان در ادامه این برنامه با اشاره به اینکه صبحگاه مشترک نشان دهنده وحدت و انسجام و قدرت نیروهای مسلح است، اظهار کرد: پلیس استان کردستان همیشه در صدد آن است که امنیت و آرامش را در جامعه به وجود آورد که در این راه نیروهای، نظامی، اداره اطلاعات و مردم همیشه همگام بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مردم در برقراری امنیت و آرامش سهم بسزایی دارند، عنوان کرد: این مدت یک درصد سرقت ها کاهش یافته و 87 درصد از جرائم و سرقت ها کشف شده و در حوزه فضای مجازی بیش از 97 درصد جرائم کشف شده است .

فرمانده انتظامی کردستان به شعار سال اقتصاد مقاومتی اشاره و بیان کرد: با توجه به نامگذاری امسال به سال اقتصاد مقاومتی مقابله با قاچاق گسترش یافته است  و با کشف 740 میلیارد ریال اقلام مختلف کالای قاچاق در 6ماهه اول امسال در مقایسه با سال گذشته شاهد افزایش 18 درصدی کشفیات قاچاق بوده‌ایم.

وی با تأکید بر این مهم که  امنیت هدیه و پاداشی است که خداوند به  مردم شریف اهدا کرده است، عنوان کرد: انتظامی کردستان در عرصه های مختلف ماموریت های در راستای نظم امنیت انجام داده است.

خرم‌نیا با اشاره به اینکه 190 هزار تماس تلفنی به پایگاه پلیس گرفته شده است، یادآور شد: این تماس‌ها از سوی مردم در خصوص امنیت گرفته شده است و پلیس استان نیز 110 هزار عملیات در استان در خصوص امنیت و توسعه آرامش انجام داده است.

captcha