رفع مشکلات آموزش و پرورش نیازمند یک عزم ملی است
کد خبر: 3632917
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶

رفع مشکلات آموزش و پرورش نیازمند یک عزم ملی است

گروه اجتماعی: نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در جمع اعضای کارگروه برنامه‌ریزی، تعمیر و تجهیز مدارس مریوان گفت: رفع مشکلات آموزش و پرورش نیازمند یک عزم ملی است.

‌به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری امروز، 30 مردادماه در جمع اعضای کارگروه برنامه‌ریزی، تعمیر و تجهیز مدارس مریوان اظهار کرد: رفع مشکلات آموزش و پرورش نیازمند یک عزم ملی است.

وی افزود: آموزش و پرورش زیربنای توسعه و پیشرفت جامعه محسوب می‌شود و بی توجهی به این دستگاه عظیم تعلیم و تربیت لطمات جبران‌ناپذیری را در پی خواهد داشت؛ چرا که سعادت و پیشرفت جامعه در گرو آموزش پرورشی فعال، پویا و متعهد است.

این نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در آستانه سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس گرفته‌ایم، عنوان کرد: همه آحاد جامعه بویژه والدین دانش آموزان و خیرین نیک‌اندیش می بایست از هیچ کوششی جهت کمک به آموزش و پرورش و مدارس جهت فراهم کردن زمینه آغاز سال تحصیلی بانشاط دریغ نکنند.

وی از آمادگی خود به عنوان نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مسجد قبای بهاران مریوان برای کمک به پیشرفت و توسعه آموزش و پرورش و ترغیب افراد جامعه در این مسیر مهم خبر داد.

ماموستا فایق رستمی در پایان کمبود فضای آموزشی مناسب در شهرستان مریوان را یادآور شد و ابراز امیدواری کرد در دولت یازدهم شاهد رفع و برطرف کردن این معضل بزرگ در این شهرستان باشیم.

captcha