سومین محفل قرآنی قاریان «اسوه» در جماران + عکس
کد خبر: 3632707
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

سومین محفل قرآنی قاریان «اسوه» در جماران + عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی: سومین محفل انس با قرآن قاریان ممتاز نوجوان و جوان طرح آموزشی – تربیتی «اسوه» در حسینیه جماران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از واحد اطلاع‌رسانی دبیرخانه طرح آموزشی - تربیتی قاریان ممتاز نوجوان و جوان قرآن کریم «اسوه»، در ادامه اجرای برنامه‌های تدارک شده در هفتمین دوره طرح اسوه، سومین محفل انس با قرآن مزین به نام و یاد پاسدار مظلوم و مقتدر اسلام، شهید محسن حججی، عصر یکشنبه 29 مرداد در حسینیه جماران برگزار شد.
در این محفل که آکنده از عطر امام امت بود، چهار نفر از قاریان اسوه، امیرمحمود دهقانی از یزد، علی ساجدی‌مقدم از خراسان رضوی، امیرحسین رحمتی از گلستان و امیرحسین حیدری از تهران به تلاوت آیاتی از قرآن پرداختند. یکی از میهمانان این مراسم معنوی مهدی عادلی، قاری برجسته کشورمان بود که آیاتی از سوره اسرا را به زیبایی تلاوت کرد.
در ادامه این محفل، میریان از خادمان امام راحل(ره) که بیش از هشت سال در خدمت حضرت امام بود، خاطرات شیرین و آموزنده‌ای از سبک زندگی ایشان نقل کرد.
پایان‌بخش این محفل باشکوه، قرائت میثاق‌نامه قاریان عضو طرح اسوه بود که توسط محمدحسین محمدکرمی، قاری ایلامی قرائت شد و با تایید دیگر قراء اسوه همراه شد.
برای دریافت فایل میثاق‌نامه اینجا را کلیک کنید.


captcha