مسابقه «غدیر تا غدیر» و «ختم اخوالقرآن، نهج‌البلاغه» در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3623492
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴

مسابقه «غدیر تا غدیر» و «ختم اخوالقرآن، نهج‌البلاغه» در همدان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری طرح «ختم اخوالقرآن، نهج‌البلاغه» و «مسابقه غدیر تا غدیر» در همدان خبر داد و گفت: اين مسابقه به‌منظور گرامیداشت عيد غدير برگزار خواهد شد.

رضا فرهادی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان با اشاره به برگزاری طرح «ختم اخوالقرآن، نهج‌البلاغه» ، اظهار کرد: هدف از برگزاری این طرح انس با نهج‌البلاغه و فرمایشات حضرت‌ علی(ع) است.
وی تصریح کرد: علاقه‌مندان پس از ثبت‌نام در سایت تبیان و دریافت قطعات و سوالات مربوطه از دوم آبان ماه امسال به قرائت قطعات و پاسخ‌دهی به سوالات مسابقه در مدت 313 روز تا عید قربان سال بعد می‌پردازند.
 رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به اینکه در جشن باشکوه عید غدیر سال جاری به 110 تن از برگزیدگان به قید قرعه هدایایی اهدا می‌شود، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این مسابقه آشنایی و انس گرفتن با عید غدیر و نهج‌البلاغه است.
وی با بیان اینکه تاکنون بیش از یک‌هزار نفر در این طرح شرکت کرده‌اند، یاد آور شد: این طرح یک طرح ابتکاری است که توسط سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.
فرهادی با اشاره به اینکه این طرح از آبان ماه سال گذشته آغاز شده و تا عید غدیر امسال نیز ادامه دارد، اظهار کرد: همه باید در راستای آشنایی جوانان و نوجوانان با نهج‌البلاغه و بیانات حضرت‌ علی(ع) تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان می‌توانند به دو صورت کتبی و اینترنتی به سوالات پاسخ دهند، ادامه داد: جشن اختتامیه این طرح و مسابقه در حسینیه امام(ره) برگزار خواهد شد.
captcha