تشکیل ستاد توسعه موقوفات قرآنی در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3617745
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

تشکیل ستاد توسعه موقوفات قرآنی در کهگیلویه و بویراحمد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره امور قرآنی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد تشکیل ستاد توسعه موقوفات قرآنی را از برنامه‌های در دست اقدام اوقاف استان عنوان کرد.

عبدالمحمد نمازی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، جلسات تفسیر، جزء‌خوانی قرآن و مسابقات قرآنی در بقاع متبرکه را از برنامه‌های پیش رو تا پایان سال‌جاری برشمرد.
وی با اشاره به تکمیل سهمیه بیش از 4 هزار نفری طرح تربیت حفاظ قرآن کریم تا پایان سال‌جاری، افزود: تاکنون بویراحمد رتبه اول و باشت رتبه دوم را کسب کرده است.
رئیس سابق اوقاف و امور خیریه بهمئی برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی 103 مربی خانم و آقا در حفظ جزء‌های مختلف قرآنی شهریورماه سال‌جاری و تشکیل ستاد توسعه موقوفات قرآنی را از سایر برنامه‌های اجرایی اوقاف استان تا پایان امسال عنوان کرد، ضمن اینکه وضعیت موقوفه قرآنی در این استان ضعیف است.
نمازی در ادامه بیانات خویش از معرفی برگزیدگان بخش کتبی مسابقات قرآنی هفته آینده خبر داد و تصریح کرد: مرحله استانی این دوره از مسابقات 19 مردادماه امسال در بخش‌های حفظ موضوعی قرآن در رشته‌های رعد، یوسف و ابراهیم و تفسیر قرآن در ‌المیزان و نمونه، معارف و 120 حدیث برگزار خواهد شد.
captcha