برخورد مناسب خادم مسجد ایرلند با سارق
کد خبر: 3616016
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳

برخورد مناسب خادم مسجد ایرلند با سارق

گروه بین الملل: خادم مسجد شهر «دوبلین»، پایتخت جمهوری ایرلند پس از مواجهه با سارق مسجد و دستگیری او، وی را به آرامش دعوت کرده و با تهیه تخم مرغ جهت صبحانه از او پذیرایی کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری « ایریش تایمز»، «استفان بویل»، 28 ساله که از طریق پنجره توالت مسجد وارد ساختمان شده و برای سرقت زیر یک میز خود را پنهان کرده بود، با دیدن «علی یاسین»، خادم مسجد با چاقو به وی حمله کرد، اما با فنون دفاع شخصی خادم مسجد تسلیم شد.
یاسین پس از دستگیری سارق وی را به آرامش دعوت کرد و با خطاب اینکه تو انسان خوبی هستی، از وی خواست تا صبحانه میل کند و با شنیدن مشکلات بویل اجازه داد مسجد را ترک کند.
خادم مسجد پس از رفتن سارق متوجه شد دو عدد گوشی همراهش توسط وی به سرقت رفته است و مجبور شد حادثه را به پلیس گزارش دهد.
یاسین پس از مسدود کردن شماره گوشی‌های همراه خود از سارق خواست تا آن‌ها را بازگرداند و بویل با عذرخواهی گوشی‌ها را پس داد.
وی با اعتراف به اینکه اعتیاد داشته و بی خانمان است و انگیزه سرقت او به خاطر تهیه مواد بوده است، به یک مرکز ترک اعتیاد فرستاده شد تا پس از دوره درمان در دادگاه محاکمه شود. وی در طول دوره درمان تحت نظارت نیروهای پلیس خواهد بود. 
بویل در سال 2016 از سوی دادگاه دایره جنایی دوبلین به اتهام سرقت از منزل «علی حسین» و سه منزل متعلق به خانواده‌های مسیحی محکوم شناخته شد.
captcha