دوره آموزش «تربیت مدرس تخصصی ترتیل قرآن‌ کریم» برگزار می‌شود
کد خبر: 3611524
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

دوره آموزش «تربیت مدرس تخصصی ترتیل قرآن‌ کریم» برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره آموزش تخصصی ترتیل ویژه مربیان و مرتلان با تدریس غلامرضا شاه‌میوه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، برای نخستین بار، با همکاری مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان، غلامرضا شاه‌میوه دوره آموزش تخصصی ترتیل ویژه مربیان و مرتلان را برگزار می‌کند.

با توجه به اینکه جوانان و عموم مردم با قرائت قرآن به روش ترتیل علاقه‌مند هستند و ظرفیت‌های قابل توجهی در این شیوه برای ارتباط و انس هر چه بیشتر با تلاوت قرآن وجود دارد، آموزش مبانی و اصول ترتیل‌خوانی قرآن‌ به مربیان، مرتلان و علاقه‌مندان از اهمیت بالایی برخوردار است که در این راستا دوره‌ای برگزار می‌شود.

این دوره برای بانوان و آقایان با مقطع سنی بالای 22 سال برگزار می‌شود و همچنین افراد باید دارای حداقل مدرک فوق دیپلم یا معادل حوزوی آن و یا اشتغال به تحصیل در دانشگاه باشند که بتوانند با آمادگی بهتری در جلسه حضور داشته باشند.

در این دوره آموزشی، آموزش مبانی صوت و لحن، تلاوت قرآن، اصلاح شفاهی آن، آشنایی با تفاوت‌های شیوه تلاوت مرتل، بررسی و تحلیل اصوات و نغمات در رشته ترتیل‌های مهم و رایج توسط شاه‌میوه ارائه می‌شود.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۴۴۷۶۶۸۰ تماس حاصل کنند و یا به سایت  این مؤسسه مراجعه و اقدام به ثبت‌ نام کنند.
captcha