تشریح فعالیت‌های قرآنی مؤسسه «اسراء»
کد خبر: 3611191
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵

تشریح فعالیت‌های قرآنی مؤسسه «اسراء»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: فعالیت‌های قرآنی مؤسسه تخصصی فرهنگی قرآن و عترت(ع) اسراء شهرستان خرمدره تشریح شد.

حمیدرضا احمدی، مدیر مؤسسه اسراء در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)با اعلام این مطلب گفت: مؤسسه قرآنی مؤسسه تخصصی فرهنگی قرآن و عترت(ع) اسراء شهرستان خرمدره استان زنجان از سال 1386 با کسب مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی کار خود را آغاز کرد.

وی ادامه داد: در مدت 10 سال یکی از مهمترین افتخارات مؤسسه تربیت 263 مربی قرآن در رشته‌های مفاهیم، تجوید، روخوانی و روان‌خوانی، آموزشیار، پیش‌دبستانی با همت و تلاش مسئولان قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، استان و اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی استان با حضور اساتید برجسته دانشگاه و حوزه و مربیان مجرب بوده است.

احمدی به دیگر افتخارات این مرکز اشاره کرد و گفت: همچنین یکی دیگر از افتخارات در بین صدها افتخارات، تربیت قرآن‌پژوهانی است که در مدت ده سال اخیر تعداد آن حداکثر به 10 هزار نفر می‌رسد و در این راستا دو نفر از نیروهای دوره دیده این مؤسسه می‌توان به مدیران مؤسسه قرآنی ضحی و جامعةالقرآن اشاره کرد که در سال‌های گذشته توانسته در این مؤسسه رشد کند.

مدیر مؤسسه بیان کرد: کلاس‌های مهد و شکوفه ویژه 3 تا 4 سال، اجرای طرح 1451، برپایی دوره تجوید مقدماتی، فصیح‌خوانی، حفظ، دوره روش آسان برای ختم قرآنی، برپایی دوره تربیت معلم پیش دبستانی از تیر ماه، برپایی اردوهای زیارتی به مشهد مقدس، تشکیل گروه تواشیح و مدیحه سرایی از جمله فعالیت‌های دیگر این مؤسسه است.

وی در پایان بیان کرد: جهت برگزاری دوره‌های مختلف علوم قرآنی این مؤسسه برای ترم تابستان و پائیز با کمترین هزینه بویژه کودکان 3 تا 6 ساله ثبت نام می‌شود.

گفتنی است؛ این مؤسسه در استان زنجان، شهرستان خرمدره، خیابان امام خمینی(ره)، پایین‌تر از منبع آب، به سمت چهار راه قائم، پلاک 113 طبقه دوم چاپخانه آذرخش، ساختمان قبلی اداره ارشاد و صندوق مهر امام رضا(ع) واقع شده است و علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات با شماره 09350701393 تماس حاصل کنند.
captcha