اعلام ویژه‌برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد شبکه قرآن
کد خبر: 3606026
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

اعلام ویژه‌برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد شبکه قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: شبکه قرآن و معارف سیما به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام پانزدهم خرداد ویژه‌برنامه‌هایی را تدارک دیده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، همزمان با سالروز رحلت امام خمینی(ره)، قیام خونین ۱۵ خرداد و همچنین، سالروز وفات حضرت خدیجه(س)، شبکه قرآن و معارف سیما ویژه‌برنامه‌هایی را به روی آنتن خواهد برد.

«در سوگ آفتاب» عنوان ویژه‌برنامه این شبکه در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد است که از ساعت ۱۱:۳۰ تا اذان ظهر به صورت زنده و مستقیم با حضور کارشناسان مذهبی به بیان شخصیت امام خمینی(ره) و مباحث پیرامون واقعه خونین ۱۵ خرداد خواهد پرداخت.

آیت‌الله صدیقی، امام‌ جمعه موقت تهران، محمدحسین رجبی دوانی، کارشناس مذهبی، وحید قاسمی، شاعر، شهروز حبیبی، ذاکر، محمد علی گلریز، خواننده و کاپیتان محمود امینی، از مهمانان «در سوگ آفتاب» در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد خواهند بود.

سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم بیست و هشتمین سالروز رحلت امام خمینی(ره) از ساعت ۲۱ به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما خواهد رفت. ویژه‌برنامه شبانگاهی «ماه نشان» که در شب‌های ماه مبارک رمضان در ساعت ۲۳:۳۰ به صورت زنده تقدیم مخاطبان می‌شود، با تغییر رویکرد به مباحث پیرامون این مناسبت‌ها و همچنین، وفات حضرت خدیجه(س) می‌پردازد.

مستند ترکیبی «مکتب امام (ره)» با محوریت موضوعاتی از قبیل عقلانیت، معنویت و عدالت با کارشناسی حجج اسلام طباطبائی و لک زایی، غفوری فرد، اسلامی و بادامچیان، شخصیت سیاسی و مذهبی امام راحل را به تصویر می‌کشد. مستند «مکتب امام(ره)» در ۳ نوبت و در روز ۱۳ خرداد ساعت ۲۱ و روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد ساعت ۸ تقدیم علاقه مندان خواهد شد.

همچنین، تفسیر سوره حمد توسط امام خمینی(ره) تحت عنوان «تفسیر آفتاب» در این ایام ساعت ۹:۳۰ به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما خواهد رفت.

captcha