جماران آماده حضور بازدیدکنندگان می‌شود
کد خبر: 3604713
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
حسینی:

جماران آماده حضور بازدیدکنندگان می‌شود

گروه جامعه: قائم مقام شهردار منطقه یک از آماده سازی مسیرهای منتهی به جماران برای حضور بازدیدکنندگان بیت و حسینیه امام(ره) در آستانه بیست و هشتمین سالگرد پاسداشت رحلت ملکوتی امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)‌، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک‌، سید علیرضا حسینی، قائم مقام شهردار منطقه یک، با اعلام اقدامات اجرایی در خصوص برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم ارتحال امام(ره)، اظهار کرد: امروز بزرگترین وظیفه ما ملت ایران این است که درس‌های امام(ره) را مرور کنیم و با توکل به خدا و تقویت روح اخلاص و همبستگی‌، حرکت عظیمی که آن امام همام آغاز کرد را  ادامه دهیم.

حسینی تعویض پرچم‌های بزرگراهی و نگهداری پایه پرچم‌ها، ترمیم و پوشش دیوارهای جماران، ساماندهی فضای سبز و پاکسازی و رفت و روب محوطه ساختمان ستاد مرکزی و مسیر منتهی به جماران را از اقدامات شهرداری منطقه یک در خصوص برگزاری مراسم ارتحال امام(ره) عنوان کرد.

وی گفت: چاپ و نصب بنر تصویر حضرت امام خمینی(ره) توسط اداره زیباسازی، پلاک‌های دیوار کوب و پاکسازی شعار نویسی‌ها در تمامی مسیرهای منتهی به جماران، هماهنگی و مکاتبه لازم با مسئولین سازمان‌های آتش نشانی، مرکز اورژانس و راهنمایی و رانندگی در خصوص جلوگیری از وقوع احتمالی حوادث و ارائه خدمات پزشکی و برقراری نظم در عبور و مرور در محدوده و میدان جماران‌، خیابان یاسر و خیابان شهید حسنی کیا از دیگر اقدامات این منطقه در راستای برگزاری بیست و هشتمین مراسم رحلت ملکوتی امام خمینی(ره) است.

قائم مقام شهردار منطقه یک برپایی پردیس فرهنگی جماران از  12 الی 15 خرداد‌ماه جاری، با هدف ارائه مفاهیم ارزشمند اسلامی‌، خدمات فرهنگی و محصولات قرآنی به زائران در مسیر میهمانان و زائران بیت امام(ره)  را از دیگر برنامه‌های اجرایی دانست.
captcha