آمادگی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در ماه رمضان
کد خبر: 3603544
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳

آمادگی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در ماه رمضان

گروه اجتماعی: مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی نمایندگی خراسان رضوی همچون سال‌های گذشته در ماه مبارک رمضان، با افزایش کارشناس و ساعات پاسخگویی، آماده خدمت‌رسانی به میهمانان الهی است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر روحانی‌مقدم، مدیر اجرایی و مدیر بخش تلفنی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی نمایندگی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، از آمادگی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی نمایندگی خراسان رضوی برای پاسخگویی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی نمایندگی خراسان رضوی، همچون سال‌های گذشته در ماه مبارک رمضان، با افزایش کارشناس و ساعات پاسخگویی، آماده خدمت‌رسانی به میهمانان الهی است.
وی اظهار کرد: پاسخگویی این مرکز از چند طریق انجام می‌شود که از آن جمله می‌توان به پاسخگویی تلفنی از طریق ارتباط با شماره‌ ۰۹۶۴۰۰، پاسخگویی پیامکی از طریق ارسال سؤال به شماره پیامک ۳۰۰۰۷۴۶۱،  پاسخگویی از طریق ارتباط آنلاین و پاسخگوئی آفلاین از طریق سایت ایپرسش اشاره کرد.
مدیر اجرایی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی نمایندگی خراسان رضوی در این رابطه گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام ماه مبارک رمضان و استقبال مردم خداجو از ماه میهمانی خدا، این مرکز، رسالت خود را بیش از گذشته، پاسخ به سؤالات دینی مراجعان در کمترین زمان ممکن می‌داند، لذا با توجه به موقعیت خاص ماه مبارک رمضان و افزایش تعداد پرسشگران ما نیز تعداد کارشناسان و ساعات پاسخگویی این مرکز را نسبت به سایر اوقات افزایش دادیم.
وی بیان کرد: با توجه به گسترش برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر اندروید که به راحتی در دسترس مردم است، معاندان تلاش زیادی برای شبهه‌پراکنی می‌کنند که در چنین شرایطی نقش حوزه‌های علمیه و مراکز پاسخگویی به سؤالات دینی بیشتر از گذشته احساس می‌شود.
حجت‌الاسلام روحانی مقدم عنوان کرد: هموطنان همه روزه به جز روزهای تعطیل می‌توانند سؤالات دینی خود در زمینه احکام شرعی، مشاوره خانواده، اخلاق، کلام، اعتقادات و تاریخ اسلام را مطرح و پاسخ خود را به صورت زنده از کارشناسان مرکز دریافت کنند و کاربران فضای مجازی نیز می‌توانند برای توضیحات بیشتر به سایت www.eporsesh.com مراجعه کنند.
captcha