محافل جزءخوانی قرآن کریم در ابهر برگزار می‌شود
کد خبر: 3602087
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
همزمان با ماه رمضان؛

محافل جزءخوانی قرآن کریم در ابهر برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر از برگزاری محافل روزانه جزءخوانی قرآن کریم طی ماه مبارک رمضان خبر داد.

سعید سجادی، کارشناس فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: برای ایجاد زمینه هر چه بیشتر معنوی در سطح شهرستان و ایجاد زمینه دسترسی عموم شهروندان به برنامه‌های قرآنی، طی ماه مبارک سال جاری در 5 بقعه شهرستان ابهر مراسم جزءخوانی قرآن کریم برگزار می‌شود.

سجادی با اشاره به اینکه شرکت در برنامه‌های روزانه جزءخوانی قرآن کریم محدودیت سنی ندارد و همه علاقه‌مندان می‌توانند در این محفل نورانی حضور داشته باشند، تصریح کرد: حرم امامزاده سیداسماعیل‌(ع) شناط، امامزاده زیدالکبیر و امامزاده محمد ابهر، امامزاده یعقوب صائین‌قلعه و امامزاده اسحاق شریف‌آباد برای برگزاری این برنامه معنوی در ماه مبارک رمضان سال‌جاری در نظر گرفته شده‌اند.

کارشناس فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر با اشاره به برنامه‌های دیگری که برای بهره‌برداری هرچه بیشتر معنوی از ماه ضیافت الهی در نظر گرفته شده است، گفت: برگزاری جلسات تفسیر قرآن، ویژه برنامه‌های گرامیداشت شب‌های قدر از دیگر برنامه‌هایی است که مورد توجه قرار دارد.

سجادی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه «خدیجه؛ مادر امت» همزمان با سالروز وفات این بانوی گرامی، گفت: سال گذشته ویژه‌برنامه بزرگداشت این بانو برگزار شد و طی آن از مادران شهدایی که اسامی آنها مزین به نام خدیجه بود، تجلیل شد که امسال و در آستانه دهم ماه مبارک رمضان این ویژه‌برنامه در شهرستان ابهر و به میزبانی امامزاده زیدالکبیر برگزار خواهد شد.

captcha