مستمری 150 هزار نفر تحت پوشش نهادهای حمایتی در آذربایجان غربی تا 50 درصد افزایش می‌یابد
کد خبر: 3596981
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸

مستمری 150 هزار نفر تحت پوشش نهادهای حمایتی در آذربایجان غربی تا 50 درصد افزایش می‌یابد

گروه اجتماعی: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: امسال حقوق 150 هزار نفر مستمری بگیر تحت پوشش 2 نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی‌(ره) و بهزیستی استان افزایش می‌یابد که در برخی موارد، این افزایش به 50 درصد می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) از آذربایجان غربی، به نقل از جماران رضا نقی زاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی افزود: دولت تدبیر و امید عزم جدی در حمایت از اقشار محروم جامعه دارد که این افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در این راستا بوده است.
وی اضافه کرد: 54 هزار خانوار آذربایجان غربی تحت پوشش کمیته امداد با جمعیت 100 هزار نفری و 17 هزار خانوار تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان با جمعیت 53 هزار نفری شامل افزایش حقوق مستمری بگیری هستند.
وی اظهار کرد: خانوارهای یک نفره با مجموع دریافتی 950 هزار ریال با 16 درصد افزایش، خانواده های 2 نفره با مجموع دریافتی یک میلیون و 890 هزار ریال با 27 درصد افزایش، خانواده های سه نفره با مجموع دریافتی 2 میلیون و 530 هزار ریال با 35 درصد افزایش، خانواده های چهارنفره با مجموع دریافتی سه میلیون و 370 هزار ریال با 45 درصد افزایش و خانواده های پنج نفره و بیشتر با مجموع دریافتی سه میلیون و 650 هزار ریال با 50 درصد افزایش در میزان دریافت خود مواجه شده اند که رقم های قابل توجهی است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: میزان مبلغ افزایشی حقوق مستمری بگیران سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) از ابتدای سال جاری به حساب آنها واریز می شود.
captcha