برگزاری جشن تكلیف 250 نفر از دانش‌آموزان دختر سپیدان
کد خبر: 3590538
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰

برگزاری جشن تكلیف 250 نفر از دانش‌آموزان دختر سپیدان

گروه اجتماعی: معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش سپیدان از برگزاری جشن تكلیف 250 نفر از دانش‌آموزان دختر این شهرستان خبر داد.

ابراهیم هوشمندی، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش سپیدان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، از برگزاری جشن تكلیف دانش‌آموزان دختر این شهرستان خبر داد و گفت:‌ این مراسم در روز 4 اردیبهشت‌ماه سال جاری و با حضور 250 نفر از دانش‌آموزان دختر كلاس سوم ابتدایی برگزار خواهد شد.

وی مكان برگزاری این جشن را اردوگاه میرزا كوچك خان جنگلی این شهرستان عنوان كرد و گفت: در این مراسم كه به‌صورت اردویی برای دانش‌آموزان برگزار شده است، جمعی از مسئولان شهرستان نیز حضور خواهند داشت.

هوشمندی در ادامه سخنان خود به برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزان فارس اشاره كرد و گفت:‌ این مسابقات طی روزهای 30 و 31 فروردین‌ماه در دو بخش دختران و پسران و با میزبانی آموزش و پرورش ناحیه 3 شیراز برگزار خواهد شد.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش سپیدان اظهار كرد: در این مسابقات 26 نفر از دانش‌آموزان این شهرستان شامل 12 پسر و 14 دختر نیز حضور خواهند داشت.

وی همچنین به برگزاری مسابقات قرآن فرهنگیان استان فارس نیز در روز اول اردیبهشت‌ماه در شیراز اشاره كرد و گفت: 4 نفر از فرهنگیان شهرستان سپیدان هم در این مسابقات مشاركت دارند.

captcha