عرض ارادت به امام رئوف در کمپین نایب‌الزیاره
کد خبر: 3578018
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

عرض ارادت به امام رئوف در کمپین نایب‌الزیاره

گروه اجتماعی: کمپین نایب‌الزیاره برای افرادی که در هر نقطه‌ از دنیا، مشتاق زیارت حرم رضوی هستند، ایجاد شده است تا فرصتی باشد برای عرض ارادت به امام رئوف.

علی قناویزچی، مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی گفت: نایب‌الزیاره یکی از سنت‌های حسنه دین مبین اسلام است که در آن فردی به نیابت از سایر افراد به زیارت ائمه معصومین(ع) می‌رود.
وی با بیان اینکه کمپین نایب‌الزیاره برای افرادی که در هر نقطه‌ از دنیا، مشتاق زیارت حرم رضوی هستند، ایجاد شده است، اظهار کرد: راه‌های ارتباطی موجود در این کمپین موجب شده، تا هر شخص از هر نقطه‌ای از ایران با حداقل داشتن یک تلفن همراه بتواند طلب زیارت امام رضا(ع) را داشته باشد و از سوی دیگر، زائران و مجاوران امام رضا(ع) بتوانند نایب‌الزیاره هر یک از طالبان زیارت باشند.
مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد، تأثیر مثبت زیارت در زندگی مشتاقان امام رضا(ع) در سطح استانی، کشوری و بین‌المللی و معرفی شهر مشهد را از دستاوردهای این کمپین عنوان کرد.
وی ادامه داد: در راستای موج ایجادشده در شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات محیطی و ...، شاهد درخواست طاب‌الزیاره و نایب‌الزیاره بودن از سوی جمع کثیری از هنرمندان، ورزشکاران، نهادهای مردمی، اتحادیه‌ها و اصناف بودیم.
مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند در سامانه طراحی شده برای این موضوع ثبت‌نام کنند، اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای عضویت در کمپین نایب‌الزیاره به پایگاه اینترنتی این کمپین به نشانی salam8.mashhad.ir مراجعه کرده و یا برای طالب‌الزیاره بودن عدد یک و برای نایب‌الزیاره بودن عدد دو را به سامانه پیامکی 1000096308 ارسال کنند.
قناویزچی با اشاره به اینکه برای این کار ربات تلگرامی درنظرگرفته شده که توسط آن نائب و طالب‌الزیاره بتوانند به راحتی در طرح عضو شده، دلنوشته خود را ثبت کرده و یا به آن‌ها پاسخ دهند، گفت: همچنین نایب‌الزیاره می‌تواند فایل‌های خود را از حرم برای نایب‌الزیاره ارسال کند.
captcha