تلاوت قاریان نخبه نوجوان مؤسسه «صراط» در محفل انس با قرآن
کد خبر: 3572821
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰

تلاوت قاریان نخبه نوجوان مؤسسه «صراط» در محفل انس با قرآن

گروه مؤسسات قرآنی مر‌دم‌‌‌نهاد: نوجوانان ممتاز مؤسسه قرآنی صراط مشهد با حضور در محفل قرآنی به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مؤسسه قرآنی صراط همانند سال‌های گذشته، به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تجدید پیمان با آرمان‌های امام خمینی(ره)، محفل قرآنی را با همکاری ستاد طرح ملی تلاوت برگزار کرد.
این محفل نورانی با تلاوت مسعود پنجه از قاریان و موذنین بارگاه حضرت رضا(ع) آغاز شد و با تلاوت قاریان نوجوان آموزشگاه صراط ادامه پیدا کرد.
قاریان نخبه نوجوان آموزشگاه صراط و طرح ملی تلاوت آقایان سیدعلی حکیم زاده، محمدمهدی قاسمی شهری، محمدمهدی قادری، محسن نوروزی، حسین مهدوی، محسن شجاعی، محمدصالح زاهد مقدم و سیدمحمدجواد هاشمی، در این جلسه قرآنی در سبک های مختلف به تلاوت پرداختند.
در این جلسه، از طرح «اعطای جوایز سالیانه به قرآن آموزان» توسط زاهدمقدم، مدیر آموزشگاه صراط رونمایی شد. در این طرح در نظر گرفته شده است که قرآن‌آموزان نسبت به رشد آموزش و یادگیری تلاوت قرآن انگیزه بیشتری داشته و در پایان هر دوره سالیانه ضمن بهره مندی از برکات انس با قرآن از جوائز ویژه ای برخوردار شوند.
تلاوت پایانی این جلسه توسط حسین پور کویر قاری بین المللی به سبک صدیق منشاوی بود که حاضران از این تلاوت روح بخش بهره مند شدند.
در ادامه جلسه، بصیری پور و مقدم کیا دبیر اجرائی ستاد طرح ملی تلاوت از زحمات حجت الاسلام کاظمی نسب، سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی که یکی از حامیان قرآن آموزان مؤسسه صراط است، تقدیر بعمل آوردند.
سپس حجت الاسلام کاظمی نسب طی سخنانی از پیشرفت قرآن آموزان طرح ملی تلاوت در مشهد مقدس در زمینه یادگیری فنون تخصصی تلاوت ابراز خرسندی کرد و قاریان نوجوان را مورد تشویق قرار داد.  
گفتنی است؛ حسن ختام این مراسم، با تقدیم تندیس به خادمین قرآن، اساتید آموزشگاه و هیئت امنای حسینیه فاطمه الزهرای مشهد که در طول یک سال در برپایی مجالس و محافل قرآنی تلاش کرده اند، همراه بود.
یادآور می شود، این مراسم معنوی روز چهارشنبه 20 بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه فاطمه الزهرا(س) واقع در خیابان سناباد 26 برگزار شد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۹:۵۸
0
1
اگر از این کار توسعه پیدا کند تاثیرات و پیامدهای خوبی برای علاقمندان به همراه دارد
captcha