پنجمین جشنواره «وقف، چشمه همیشه جاری» تا پایان بهمن تمدید شد
کد خبر: 3572056
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹

پنجمین جشنواره «وقف، چشمه همیشه جاری» تا پایان بهمن تمدید شد

گروه فرهنگی: فرصت ارسال آثار به پنجمین جشنواره سراسری «وقف، چشمه همیشه جاری» که در سه رشته کاریکاتور، تصویرسازی و نقاشی برگزار می‌شود تا پایان بهمن 95 تمدید شد.

حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان و دبیر پنجمین جشنواره سراسری فرهنگی هنری «وقف چشمه همیشه جاری» در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: با توجه به استقبال هنرمندان تجسمی کشور از این جشنواره پنجمین جشنواره «وقف چشمه همیشه جاری» تا پایان بهمن 95 تمدید شد.

وی وقف را از مهم‌ترین سنت‌های حسنه اسلام دانست و افزود: جشنواره امسال در محورهای وقف و اقتصاد مقاومتی، وقف و ازدواج، وقف و اشتغال‌زایی، وقف و درمان، وقف و تحصیل، وقف و ایتام، وقف و نیازمندان و ..برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: هنرمندان می‌توانند با نشان دادن آثار و برکات وقف در جامعه بهترین مبلغان وقف باشند و این خلق آثار خود نوعی باقیات صالحات است.

وی اعلام کرد: تاکنون در حدود 100 اثر در بخش کشوری و 300 اثر در بخش بین‌الملل به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و این نشان از استقبال و اهتمام هنرمندان به سنت حسنه وقف دارد.

حجت‌الاسلام نوروزی در خصوص نحوی ارسال آثار یادآور شد: هنرمندان نقاشی باید اصل آثار خود را به آدرس کردستان سنندج اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان معاونت فرهنگی و اجتماعی ارسال کنند و هنرمندان تصویرسازی و کاریکاتور می‌توانند آثار خود را به آدرس ایمیل: waqfart@gmail.com  ارسال کنند.

captcha