برگزاری نخستین جشنواره قرآنی تسنیم در سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3569468
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

برگزاری نخستین جشنواره قرآنی تسنیم در سیستان و بلوچستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر مرکز فعالیت‌های قرآن و عترت ناحیه بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: نخستین جشنواره قرآنی تسنیم با محوریت حفظ موضوعی قرآن کریم بهمن‌ماه امسال در پایگاه‌ها و دفاتر حوزه‌های بسیج دانشگاه‌های سطح استان برگزار می‌شود.

سید ابوالقاسم فضایلی، مدیر مرکز فعالیت‌های قرآن و عترت ناحیه بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، گفت: نخستین جشنواره قرآنی تسنیم با محوریت حفظ موضوعی قرآن کریم بهمن‌ماه امسال در پایگاه‌ها و دفاتر حوزه‌های بسیج دانشگاه‌های سطح استان برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: این جشنواره قرآنی ویژه حلقه‌های تربیتی صالحین و آحاد دانشجویان است که در سه مرحله دانشگاهی، استانی و کشوری، همراه با جوایز ارزنده از جمله سفر عتبات عالیات و مشهد مقدس برگزار می‌شود.
مدیر مرکز فعالیت‌های قرآن و عترت ناحیه بسیج دانشجویی ادامه داد: مرحله دانشگاهی 20 بهمن‌ماه برگزار می‌شود و از هر شهرستان 3 الی 4 نفر به مرحله استانی که هفته اول اسفند در زاهدان برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند.
وی با بیان اینکه مرحله کشوری 19 اسفندماه در تهران برگزار می‌شود، افزود: شش نفر برگزیده مرحله استانی، شامل سه نفر آقا و سه نفر بانو، به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.
فضایلی بیان کرد: منبع آزمون، کتاب «سبک زندگی قرآنی» حاوی سی موضوع کاربردی قرآن کریم است که نسخه پی‌دی‌اف آن در وبسایت مرکز فعالیت‌های قرآن و عترت کشور موجود است و متقاضیانی که به‌صورت حضوری هم مراجعه کنند، می‌توانند نسخه چاپی این کتاب را دریافت کنند.
مدیر مرکز فعالیت‌های قرآن و عترت ناحیه بسیج دانشجویی افزود: آزمون مرحله شهرستانی این جشنواره قرآنی به‌صورت کتبی و مرحله‌های استانی و کشوری بصورت شفاهی و کتبی برگزار خواهد شد.
captcha