برگزیدگان گمنام اجلاسیه سراسری نماز را شناسایی كنید
کد خبر: 3568509
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷

برگزیدگان گمنام اجلاسیه سراسری نماز را شناسایی كنید

گروه اجتماعی: قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس با بیان اینكه 6 نفر از برگزیدگان بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز قابل شناسایی نیستند چون تنها نام و نام‌خانوادگی آن‌ها موجود است، از رسانه‌ها درخواست كرد تا نام این افراد را در فضاهای مختلف مكتوب و مجازی منتشر كنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام علی سقاچی، قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس امروز، 11 بهمن با یادآوری اینكه بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز در كرج برگزار شد، گفت: علاقه‌مندانی از سراسر كشور با ارسال آثار مختلف فرهنگی و هنری در فراخوان این اجلاسیه شركت كردند.
وی با بیان اینكه شش نفر در قسمت عكس و مقاله و همچنین داستان كوتاه هستند كه قابل شناسایی نیستند، افزود: این افراد علی‌رغم اینكه در فراخوان به رتبه عالی رسیدند و حائز دریافت لوح و هدایایی شده‌اند، اما از آنجایی كه تنها نام و نام خانوادگی آنان موجود است و هیچ اطلاعات دیگری از آن‌ها نیست، زمینه دسترسی ستاد جهت تحویل هدایا به آنان وجود ندارد.
سقاچی خواستار همكاری رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی و شناسایی این برگزیدگان شد و گفت: از رسانه‌های مكتوب و مجازی می‌خواهیم اسامی این افراد را منتشر كنند تا در صورت شناسایی جهت كسب هدایای خود به ستاد اقامه نماز مراجعه كنند.
قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس اظهار كرد: محمدعلی حسوندی حائز رتبه شایسته تقدیر در بخش مقاله،‌سیدابراهیم پیره حائز رتبه شایسته تقدیر در بخش عكس، بهاره توحیدی دارنده رتبه شایسته تقدیر در بخش عكس، معصومه هنری رتبه سوم در بخش داستان كوتاه، مهتاب معطوف رتبه سوم در بخش عكس و ایمان آلبو شوكه رتبه شایسته تقدیر در بخش داستان كوتاه كسانی هستند كه تاكنون برای ستاد اقامه نماز قابل شناسایی نیستند.
وی ادامه داد: این افراد می‌توانند برای دریافت جوایز خود به ستاد اقامه نماز استان فارس واقع در خیابان قصردشت نرسیده به چهارراه سینما سعدی كوچه 14 مراجعه یا از طریق شماره‌های 68-67-07132345866 و 09179792520 و درگاه اینترنتی fars.namaz.ir - farsnamaz@gmail.com تماس حاصل كنند.
captcha