برگزاری اولین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی «وقف چشمه همیشه جاری» در کردستان
کد خبر: 3565279
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸

برگزاری اولین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی «وقف چشمه همیشه جاری» در کردستان

گروه اجتماعی: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از برگزاری اولین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی«وقف چشمه همیشه جاری» خبر داد و گفت: با افزودن بخش میهمان به جشنواره «وقف چشمه همیشه جاری» این جشنواره به صورت بین‌المللی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: فراخوان بخش بین‌الملل پنجمین جشنواره «وقف چشمه همیشه جاری» در رشته‌های کاریکاتور، نقاشی و تصویرسازی اعلام شد.

وی افزود: بهره‌گیری از ظرفیت و پتانسیل مفهومی و تکنیکی هنرمندان سراسر جهان در زمینه وقف، نگاهی به تعریف وقف بین کشورهای مختلف جهان درقالب هنر، معرفی اوقاف و امور خیریه کشور به عنوان یک نهاد فرهنگی بین هنرمندان جهان،  تبلیغ و ترویج فرهنگ سنت حسنه وقف، کسب تجربه در خصوص برگزاری بین‌المللی جشنواره از اهداف افزودن این بخش به پنجمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری بود.

حجت‌الاسلام نوروزی اعلام کرد: فراخوان بخش هنرهای تجسمی پنجمین جشنواره «وقف چشمه همیشه جاری» از دهه وقف سال جاری اعلام شده و هنرمندان سراسر کشور می‌توانند آثار خود را در رشته‌های نقاشی، کاریکاتور و تصویرسازی به دبیرخانه جشنواره به آدرس: کردستان سنندج بلوار جانبازان ابتدای سایت اداری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان و یا به ایمیل waqfart@gmai.com ارسال کنند.

وی با اعلام محورهای این جشنواره عنوان کرد: وقف ريال اقتصاد مقاومتی، وقف و رفع نیازهای جامعه، وقف مشارکتی، وقف خرد، وقف بو ازدواج، وقف و اشتغال زایی، وقف و علم و تحصیل، وقف سلامت ، وقف قرآن و ... از محورهای این جشنواره است که هنرمندان سراسر کشور می‌توانند آثار خود را با محوریت کارکدهای وقف به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان یادآور شد: آدرس سایت جشنواره: http://kordestan.oghaf.ir هنرمندان می‌توانند آثار خود را تا بیست بهمن به دبیر خانه جشنواره ارسال کنند.

captcha