علت دریافت نشدن بودجه 95 باز نشدن حساب نیست
کد خبر: 3563685
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵
محمدرضا فراهانی:

علت دریافت نشدن بودجه 95 باز نشدن حساب نیست

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس کمیته تخصیص اعتبارات صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی با اشاره به اینکه در جلسه هفته آینده کمیته تخصیص اعتبار در مورد حساب ویژه خزانه از رئیس صندوق سوال خواهد شد، گفت: علت اصلی دریافت نشدن بودجه 95 باز نشدن حساب نیست.

داودآبادی فراهانی
محمدرضا فراهانی، رئیس کمیته تخصیص اعتبارات صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در مورد وضعیت به وجود آمده در مورد بودجه قرآنی سال 95 به سیستم و گردش کار در صندوق اشاره و تصریح کرد: کارهای اجرایی صندوق برعهده رئیس صندوق است. همچنین یک مدیر مالی دارد که مانند عامل ذی‌حسابی عمل می‌کند و کل اعضای شورای توسعه فرهنگ قرآنی، عضو هیئت امنا هستند.
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه یکی از کمیته‌های این صندوق، کمیته تخصیص است، افزود: این کمیته مانند کمیته تلفیق مجلس شورای اسلامی است، ‌کمیسیون‌های چهارگانه که بودجه‌ها را براساس سهم دریافت می‌کنند،‌ برنامه‌های خود را به این کمیته می‌دهند و کمیته تخصیص، تصویب نهایی می‌کند، در ادامه آن را به رئیس صندوق ابلاغ می‌کند تا بودجه را پرداخت کنند.
وی ادامه داد: وظیفه ما در کمیته تخصیص، بررسی پیشنهادهای کمیسیون‌ها و تصمیم‌گیری در مورد برنامه‌های کمیسیون‌ها و ابلاغ آن برای پرداخت منابع است. باز کردن حساب خزانه و سایر رایزنی‌ها، برعهده دیگر ارکان صندوق(رئیس، مدیرمالی و...) است.
فراهانی با اشاره به برگزاری جلسه آتی کمیته تخصیص صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی در هفته آینده، ‌بیان کرد: در آن جلسه در مورد این موضوع و اینکه دلیل باز نشدن حساب ویژه خزانه چه چیزی بوده است، حتماً سوال خواهد شد.
وی اذعان کرد: با این وجود در جریان برخی فعالیت‌ها هستم و از فردای همان روزی که مدیرمالی معرفی شد، این پیگیری‌ها انجام شده است. اما اینکه چرا تاکنون این حساب باز نشده است باید رئیس صندوق پاسخ بدهد.
رئیس کمیته تخصیص اعتبارات صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی خاطرنشان کرد: رئیس صندوق از روز اول پیگیر کار بوده است. اگر خزانه اعلام می‌کرد که مدیرمالی و افرادی که حق امضا دارند را معرفی نکرده‌اید، ‌نهایت کار این بود که یک نامه نوشته می‌شد و این افراد معرفی می‌شدند، اما به اعتقاد من، علت اصلی دریافت نشدن بودجه 95 باز نشدن حساب نیست.
وی عنوان کرد: ممکن است خزانه سوال خاصی در مورد ماهیت صندوق داشته است. طی تماسی که با دوستان در صندوق داشتم، اعلام کردند که پیگیر موضوع هستند.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۰۰
0
1
پس علت أصلي چيست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۱:۱۸
0
0
ظاهرا که با توجه به نتایج جلسه کمیته تخصیص که چند ورز پیش برگزار شد و رسانه ای شد. علت همون حساب بوده....... یعنی ایشون به عنوان رئیس کمیته تلفیق اینقدر بی اطلاعه؟
captcha