امروز آخرین مهلت نام‌نویسی طرح ملی تلاوت
کد خبر: 3562587
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵

امروز آخرین مهلت نام‌نویسی طرح ملی تلاوت

گروه فعالیت‌های قرآنی: نوجوانان تا ساعت 24 امشب فرصت دارند تا آمادگی خود را برای شرکت در طرح ملی تلاوت در سایت ملی تلاوت اعلام کنند.

سلیمان بهاری، مدیر موسسه قرآنی مدینه‌الرسول(ص) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین اظهار کرد: امسال نام‌نویسی در پنجمین دوره طرح ملی تلاوت از اوایل آبان‌ماه آغاز و با توجه به لزوم تبلغیات بیشتر مهلت ثبت‌نام تا 25 دی‌ماه تمدید شد.
وی با اشاره به رشد کمی و کیفی طرح ملی تلاوت، بیان کرد: این طرح با وجود کمبود اعتبارات به فعالیت خود ادامه داده است و سعی داشته به تربیت قاریان توانمند در کشور بپردازد این در حالی است که این طرح سبب رونق محافل قرآنی در استان نیز شده است.
بهاری با اشاره به پایان نام‌نویسی در پنجمین دوره طرح ملی تلاوت، عنوان کرد: نام‌نویسی در این طرح تا ساعت 24 امروز 25 دی‌ماه به اتمام می‌رسد و این زمان قابل تمدید نیست.
مدیر موسسه قرآنی مدینه‌الرسول(ص) گفت: تاکنون حدود 70 نفر آمادگی خود را برای حضور در پنجمین دوره طرح ملی تلاوت اعلام کرده‌اند و این در حالی است که این طرح تنها برای نوجوانان پسر 8 تا 14 سال در نظر گرفته شده است.
وی اظهار کرد: نوجوانان علاقه‌مند به شرکت در طرح ملی تلاوت تنها می‌توانند تا ساعت 8 امشب با مراجعه به موسسه مدینه الرسول(ص)، خیابان رسالت، پلاک 35 مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 333511919 تماس حاصل کنند.
بهاری با بیان اینکه مکان این موسسه اصلا فضای مناسبی ندارد، تأکید کرد: این موسسه قرآنی دومین شهر برتر کشور بوده و متاسفانه مسئولان از این موضوع غفلت ورزدیده‌اند.
مدیر موسسه قرآنی مدینه‌الرسول(ص) ادامه داد: از خیرین خواهشمندیم که به این موسسه قرآنی کمک کنند تا مکانی مناسب و در شأن به این موسسه قرآنی تعلق گیرد.
گفتنی است؛ طرح ملی تلاوت از سال 1391 به همت معاونت قرآن و عترت ارشاد آغاز به کار کرد و تاکنون 4 دوره از این طرح برگزار شده و بیش از 500 قاری نوجوان در استان‌های مختلف تحت پوشش این طرح قرار گرفته‌اند.

captcha