برپایی محفل قرآنی در طلیعه نماز جمعه تهران
کد خبر: 3560058
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
میرزاجانی خبر داد:

برپایی محفل قرآنی در طلیعه نماز جمعه تهران

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن به ارائه گزارشی از برنامه‌های پیش روی کرسی‌های تلاوت اذانگاهی این شورا پرداخت.

محمدتقی میرزاجانی، رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌های پیش روی کرسی‌های تلاوت اذانگاهی این شورا بیان کرد: کرسی‌های تلاوت اذانگاهی با توجه به موقعیت فعلی و با توجه به بضاعتی که در شورای عالی قرآن وجود دارد، در حسینیه الزهرا(س) با همکاری ستاد اقامه نماز سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و در مسجد لویزان با همکاری تولیت مسجد در حال برگزاری است.
وی تصریح کرد: اخیراً جلسات و هماهنگی‌هایی صورت گرفته که اخبار تکمیلی آن از طریق ستاد نماز جمعه تهران اطلاع‌رسانی خواهد شد؛ این برنامه به گونه‌ای است که یک محفل قرآنی به صورت مستمر در طلیعه نماز جمعه تهران برپا می‌شود و شرایطی به وجود می‌آید تا در آنجا تعداد بیشتری از قاریان بتوانند به اجرای برنامه بپردازند.
میرزاجانی افزود: مراکزی که در این زمینه، امکاناتی در اختیار دارند، اگر می‌توانند از کرسی‌های تلاوت اذانگاهی پشتیبانی کنند، در شورا این آمادگی را داریم که با آنها همکاری داشته باشیم، اما در هر حال بضاعت ما محدود است و تا به این لحظه، موفق شدیم به همین مقدار بسنده کنیم.
رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن تصریح کرد: البته جلسات هماهنگی برنامه‌ای که قرار است در نماز جمعه تهران برپا شود در حال برگزاری است و تعدادی از نهادها هم شرکت خواهند کرد و در ادامه، انعکاس مطلوب رسانه‌ای در این زمینه را نیز خواهیم داشت.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۸:۵۸
0
0
برپایی محافل قرآنی باید افزایش پیدا کند
captcha