تمدید ثبت‌نام طرح ملی تلاوت در استان مرکزی تا 25 دی‌ماه
کد خبر: 3556087
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

تمدید ثبت‌نام طرح ملی تلاوت در استان مرکزی تا 25 دی‌ماه

گروه فعالیت‌های قرآنی: ثبت‌نام در طرح ملی تلاوت که به‌همت مؤسسه نسیم اختران قرآنی در استان مرکزی برگزار می‌شود تا 25 دی‌ماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، دومین دوره طرح ملی تلاوت ویژه نوجوانان پسر 8 تا 14سال  به همت مؤسسه نسیم اختران قرآنی اراک برگزار می‌شود.
 علی شیخی، مسئول مؤسسه نسیم اختران قرآنی اراک به ایکنا گفت: این اولین دوره است که طرح ملی تلاوت به همت مؤسسه نسیم اختران برگزار می‌شود، ما از مسئولان آموزش‌وپرورش درخواست داریم برای کشف و معرفی استعداد‌های قرآنی در این مقطع سنی با مؤسسه نسیم اختران همکاری لازم را داشته باشند.
شیخی با اشاره به اینکه تا الان  حدود 10 نفر در طرح ملی تلاوت شرکت کرده‌اند گفت: مربیان این دوره آقایان علی شیخی، محمد رضا عسگری، مهیار قاسمی، محمد باقر نشیبا و علیرضا احمدی هستند، در این طرح مؤسسه سفینه‌نجاة، استاد جلیلیان و مؤسسه پیامبر اعظم(ص) شازند با ما مشارکت دارند.
پیشکسوت قرآنی استان در پایان اظهار کرد: ثبت‌نام تا 25 دی‌ماه تمدید شده است و علاقمندان ‌می‌توانند برای ثبت‌نام به وب‌سایت www.nasimquran.ir مراجعه کنند یا با شماره‌های 32211556 و 09186000329 تماس بگیرند، والدین اگر احساس می‌کنند که فرزندانشان علاقه‌مند به تلاوت قرآن هستند و از صدای خوبی نیز برخوردارند می‌توانند این عزیزان را به ما معرفی کنند تا آنها را تحت آموزش تخصصی قرار دهیم.
captcha