اعلام برنامه‌های بیت تاریخی امام خمینی(ره) در خمین ویژه دهه پایانی ماه صفر
کد خبر: 3546426
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹

اعلام برنامه‌های بیت تاریخی امام خمینی(ره) در خمین ویژه دهه پایانی ماه صفر

گروه اجتماعی: رئیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در خمین، برنامه‌های بیت تاریخی امام راحل، در دهه پایانی ماه صفر را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام علیرضا مرودشتی، رئیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در خمین، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، با اشاره به آمادگی بیت امام راحل برای برگزاری مراسم عزاداری ایام پایانی ماه صفر گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم سوگواری دهه آخر ماه صفر در بیت تاریخی امام راحل (ره) اندیشیده شده است.
رئیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در خمین افزود: ازروز یکشنبه 30 آبان تا 10 آذر همزمان با دهه آخر صفر هر روز عصر مراسم روضه‌خوانی، سوگواری، مداحی با حضور سخنرانان کشوری در این مکان مقدس برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: غبارروبی  بیت، فضاسازی، نصب بنر، پوستر و تصاویر متناسب با ماه صفر برپایی ایستگاه صلواتی و پخش نذری در این فضای معنوی از جمله اقدامات مؤسسه برای سوگواری روزهای آخر ماه صفر است.
حجت‌الاسلام مرودشتی با اشاره به برگزاری نماز جماعت در بیت بنیانگذار جمهوری اسلامی تصریح کرد: همزمان با سوگواری رحلت پیامبر(ص) و ائمه معصومین(ع) در ماه صفر، نماز جماعت نیز به عنوان مهمترین وصیت این بزرگان، با حضور عزاداران اقامه می‌شود.
رئیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در خمین خاطرنشان کرد: زنان و مردان ارادتمند اهل‌بیت(ع) در این شهرستان با حضور در خانه امام راحل و عزاداری، تجدید میثاقی دوباره با امام خمینی(ره) و آرمان‌هایش خواهند داشت.
یادآور می‌شود: مراسم عزاداری دهه آخر ماه صفر از یکشنبه 30 آبان تا 10 آذر هر روز ساعت 4 عصر در بیت امام خمینی(ره) در خمین برگزار می‌شود.
captcha