بهره‌برداری از ایستگاه تقویت فشار آب در مهران برای زائران حسینی
کد خبر: 3546085
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲

بهره‌برداری از ایستگاه تقویت فشار آب در مهران برای زائران حسینی

گروه اجتماعی: مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان ایلام گفت: ایستگاه تقویت فشار آب در ضلع شرقی میدان شهدای شهر مهران با هدف تقویت فشار آب در پارکینگ‌ها و مشترکان بالا دستی وارد مدار شد.

داراب بیرنوندی، مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان ایلام در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت و به منظور فراهم کردن تسهیلات برای زائرین عتبات عالیات این شرکت اقدام به نصب ایستگاه تقویت فشار آب در ضلع شرقی میدان شهدای شهر مهران کرد.
وی با بیان اینکه با اجرای این پروژه عملیات بهره‌برداری از 6 کیلومتر خط لوله پلی اتیلن 160 میلی متری که قبلا اجرا شده آغاز شد، افزود: برای اجرای ایستگاه تقویت فشار بالغ بر 8 میلیارد ریال هزینه شده است.
بیرانوندی اضافه کرد: با توجه به اینکه پارکینگ‌های بالادست ورودی شهر مهران و همچنین ساختمان‌های احداثی با کمبود فشار مواجه بودند لذا با اجرای این ایستگاه مشکل فشار آب مناطق ورودی شهر مهران مرتفع شد.
مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان ایلام گفت: هم اکنون100 لیتر در ثانیه، آب وارد شبکه آب مهران می‌شود و مطالعات طرح بلندمدت آب شهر با هدف حل مشکلات زائرین در برنامه شرکت است که امید است با تخصیص اعتبار مناسب هر چه سریعتر این پروژه به سرانجام برسد.
captcha