یأس مردم و تحقیر مسئولان؛ تدبیر دشمن در مواجهه با حاکمیت دینی
کد خبر: 3540268
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴

یأس مردم و تحقیر مسئولان؛ تدبیر دشمن در مواجهه با حاکمیت دینی

گروه سیاسی: وزیر بهداشت با بیان اینکه ما نباید مردم را ناامید و مسئولان را تحقیر کنیم، گفت: این همان هدف دشمن است که به‌دنبال نشان دادن عدم توانایی نظام اسلامی در مدیریت جامعه است، دشمنان انقلاب که از تهاجم نظامی مأیوس شده‌اند به‌دنبال این هستند که بگویند نظام دینی توان اداره کشور را ندارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه، که شامگاه گذشته دوم آبان‌ماه برگزار شد گفت: وحدت و همبستگی بین مسئولان باعث دلگرمی مردم می‌شود، مردم وقتی می‌بینند سه قوه باهم مشکلی ندارند و کارها به خوبی جلو می‌رود و همین طور در شهر‌ها وقتی شاهد این هستند که مسئولان با وحدت و اتحاد به فکر رفع مشکلات هستند خیالشان راحت می‌شود ولی درغیراین صورت دل نگران می‌شوند.
وی افزود: احساس امام خمینی(ره) در جریان انقلاب اسلامی انجام تکلیف بود، امام راحل کسی بود که به کاری که انجام می‌داد باور داشت، اگر ما هم چنین باوری در وظایفمان داشته باشیم و احساس تکلیف کنیم قطعاً دروغ نمی‌گوییم، غیبت، تهمت و گمانه‌زنی هم نمی‌کنیم اینها صفاتی است که اگر مسئولی در خود داشته باشد قطعاً مانع پیشرفت کشور می‌شود.
وزیر بهداشت تأکید کرد: ما نباید مردم را ناامید و مسئولان را تحقیر کنیم این همان هدف دشمن است که به دنبال نشان دادن عدم توانایی نظام اسلامی در مدیریت جامعه است. این دولت مورد تایید مردم و ولی فقیه است، از این رو تخریب دولت توسط هر کسی جایز نیست،  متأسفانه برخی رسانه‌ها که با پول بیت‌المال هم تغذیه می‌شوند دست به تخریب دولت میزنند و همان کاری را می‌کنند که دشمن می‌خواهد، با تهذیب نفس و تقویت اخلاق حسنه می‌توان اتحاد و همدلی ایجاد کرد.
هاشمی ادامه داد: ما دارای فرهنگ عاشورایی هستیم و امام خمینی(ره) نیز از همین فرهنگ تبعیت کردند که امیداوریم در کشور و بین مسئولان نیز چنین فرهنگی حاکم باشد، دولت ما دولت اسلامی است، دشمنان انقلاب هم که از تهاجم نظامی مأیوس شده‌اند به دنبال این هستند که بگویند نظام دینی توان اداره کشور را ندارد.
وی افزود: ما مدعی نیستیم که دولت نقص ندارد اما با همدلی و نقد دلسوزنه می‌توان مشکلات را برطرف کرد، قطعاً دولت برای حل مشکلات شهرستان‌های ساوه و زرندیه که مهمترین آن آب است تدابیری اتخاذ می‌کند اگر همت خیرین نبود همین میزان پیشرفت در حوزه سلامت استان مرکزی اتفاق نمی‌افتاد.
ورزیر بهداشت در پایان گفت: دولت حداقل کاری که توانسته انجام دهد، ایجاد آرامش و کنترل تورم است، رشد اقتصادی ما که منفی 6 درصد بود به مثبت 5 درصد رسیده است، همچنین مسئله تحریم‌های ظالمانه و غیرانسانی که بسیار مشکل ساز شده بود نیز در این دولت رفع شده با همدلی مسئولان و کمک مردم مشکلات را برطرف می‌کنیم.
captcha