کارگاه آموزشی «همسرداری و فرزندپروری» در مؤسسه نورالهدی
کد خبر: 3540033
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷

کارگاه آموزشی «همسرداری و فرزندپروری» در مؤسسه نورالهدی

گروه مؤسسات قرآنی مرد‌م‌نهاد: کارگاه آموزشی «همسرداری و فرزندپروری» در مؤسسه نورالهدی اصفهان در حال برپایی است.

عبدالرضا عابدینی، مدیر مؤسسه نورالهدی اصفهان در گفت‌و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه مؤسسه دوره‌های آموزشی قرآن را برای بزرگسالان و شکوفه‌های قرآنی برگزار می‌کند، براساس نیاز مخاطبان، اقدام به برپایی دوره‌های آموزشی همسرداری و فرزندپروری در قالب دو کلاس در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه  کرده است.
وی ادامه داد: هدف از برپایی این دوره، ارائه اطلاعاتی درباره ارتباط همسران، ارتباط میان والدین و فرزندان و غیره است که امیدواریم بتوانیم با ارائه مطالب آموزشی در راستای این هدف گام برداریم.
وی افزود: دوره مقدماتی این دوره آموزشی شامل 5 جلسه با موضوع انتخاب همسر، دوستی‌ها و آفت‌های آن، بلوغ و اهمیت آن، اولویت‌های زن و مرد در آشنایی و غیره است که توسط حجت الاسلام و المسلمین محمدی برای شرکت کنندگان ارائه می‌شود و دوره دوم در 20 جلسه  به مباحث تربیتی و فرزندپروری می‌پردازد.
گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 52246070 تماس حاصل کنند و یا به مکان مؤسسه واقع در اصفهان، چمگردان، خیابان امام خمینی(ره)، مقابل ورزشگاه گلها، مجمع قرآن و عترت نورالهدی مراجعه کنند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۹:۴۱
0
0
برگزاری کارگاه آموزشی به سطح دانش و آگاهی مخاطبان کمک زیادی می‌کند
captcha