استان مرکزی دوم آبان میزبان رئیس جمهور می‌شود+برنامه‌های سفر
کد خبر: 3539464
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶

استان مرکزی دوم آبان میزبان رئیس جمهور می‌شود+برنامه‌های سفر

گروه سیاسی: معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی از سفر رئیس جمهور در روز یکشنبه، دوم آبان‌ماه به این استان خبر داد و به تشریح برنامه‌های این سفر 2 روزه پرداخت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، یکشنبه، دوم آبان‌ماه  مردم استان مرکزی، میزبان رئیس جمهور و هیئت دولت تدبیر و امید خواهند بود.
شکرالله حسن‌بیگی با اعلام این خبر گفت: رئیس جمهور و کابینه دولت یازدهم در قالب سفر دو روزه در استان مرکزی اقامت خواهند داشت و با حضور ایشان و هیات همراه، پروژه‌های عمرانی و اقتصادی استان افتتاح و بهره برداری خواهد شد.
وی ادامه داد: به منظور پیش‌بینی نیازهای سفر استان مرکزی از ماه‌ها قبل در قالب کمیته‌های 27 گانه در حال تدارک و برنامه‌ریزی این سفر هستیم که خوشبختانه همه کمیته‌ها توانسته‌اند در وظایفی که به آن‌ها محول شده است برنامه‌ریزی درست و تخصصی داشته باشند.
 جانشین ستاد سفر کاروان تدبیر و امید به استان مرکزی تصریح کرد: قرار است قبل از سفر رئیس‌جمهور به استان مرکزی در روز شنبه، یکم آبان‌ماه، برنامه‌هایی چون افتتاح سامانه ارتباط با رئیس جمهور در دانشگاه پیام نور، نشست سرمایه گذاران خارجی ایرانیان مقیم خارج از کشور با حضور شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور و دو جلسه خبری تشریح برنامه سفر رئیس‌جمهور با حضور اصحاب رسانه صورت گیرد.
حسن‌بیگی با بیان اینکه رئیس‌جمهور با هئیت همراه در روز یکشنبه، 2 آبان ساعت 8 صبح وارد فرودگاه اراک می‌شود گفت: بعد از حضور در فرودگاه ایشان بلافاصله به ورزشگاه 5 مردادماه رفته و با مردم استان دیدار و سخنرانی می‌کند و بعد از دیدار عمومی، در نشست توسعه و سرمایه گذاری با حضور فعالان اقتصادی بخش دولتی و خصوصی در استانداری شرکت خواهند کرد.
وی ادامه داد: نشست صمیمانه با نخبگان، روحانیون  و ایثارگران  استان و افتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی به صورت ویدئو کنفرانس بخشی از برنامه‌های ایشان در روز اول سفر به استان است.
جانشین ستاد سفر کاروان تدبیر و امید به استان مرکزی گفت: در روز دوم سفر، ایشان به همراه هئیت دولت به شهرستان خمین سفر کرده و پس از دیدار عمومی با مردم خمین در شورای اداری استان شرکت می‌کند و بعدازظهر در قالب نشست خبری با اصحاب رسانه استان به تشریح مصوبات این سفر خواهد پرداخت.
حسن‌بیگی در پایان خاطر نشان کرد: علاوه بر حضور رئیس جمهور در شهرستان اراک و خمین اعضای کابینه ایشان به عنوان نماینده عالی دولت در این مدت به شهرستان‌های دیگر استان سفر کرده و پروژه‌های عمرانی و اقتصادی را افتتاح و بهره‌برداری خواهند کرد.
captcha