اجرای مرحله اول طرح کرسی تلاوت قرآن کریم در زندان‌های همدان
کد خبر: 3536365
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸

اجرای مرحله اول طرح کرسی تلاوت قرآن کریم در زندان‌های همدان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر کل زندان‌های همدان از اجرای طرح کرسی تلاوت قرآن کریم در زندان های استان همدان خبر داد و افزود: مرحله اول این طرح در شهریور‌ماه جاری اجرا شد و در ماه‌های آتی نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، به نقل از روابط عمومی زندان‌های همدان حسن محمد یاری در گفت‌و‌گویی اظهار کرد: کرسی تلاوت قرآن کریم در زندان های استان همدان برگزار می‌شود.
مدیر‌کل زندان‌های همدان افزود‌: این اداره‌کل با برنامه‌ریزی‌های مدون و بررسی ظرفیت‌های بومی استان و امکانات محیطی زندان‌های تابعه‌، اقدام به صدور دستورالعمل اجرایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم کرده و مراتب به زندان‌های تابعه استان ابلاغ شد.
وی ادامه داد: با نظارت مستمر اداره فرهنگی و تربیتی زندان‌های استان، شرایط برای اجرای طرح «کرسی تلاوت قرآن کریم» در زندان‌های استان فراهم شد و مقرر شد طرح فوق یک نوبت در ماه و با حضور قاریان تراز اول استانی در هر یک از زندان‌های استان به اجرا گذاشته  شود.
یاری خاطرنشان کرد: مرحله اول این طرح در شهریور‌ماه جاری اجرا شد و در ماه‌های آتی نیز ادامه خواهد داشت به طور حتم این طرح قرآنی دارای برکات و ثمرات فراوانی در زندان‌های استان بوده و روح تازه‌ای در کالبد بیدار مددجویان دمیده و عطر قرآن را در فضای معنوی زندان‌های استان بیش از پیش پراکنده ساخته است.
وی عنوان کرد: با توجه به فضای قرآنی حاکم در زندان‌های سراسر کشور که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد شده است، طرح فوق  قابلیت اجرایی در تمامی زندان‌ها را داشته و گام موثری در برآورده کردن مطالبات مقام معظم رهبری در باب اشائه نور قرآن در بین آحاد جامعه اسلامی به ویژه در بین مددجویان زندان‌های سراسر کشور خواهد بود.
captcha