مقاومت 8 ساله ملت ایران در دفاع مقدس مرهون ایمان و معنویت بود
کد خبر: 3533605
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹
موسوی:

مقاومت 8 ساله ملت ایران در دفاع مقدس مرهون ایمان و معنویت بود

گروه اجتماعی: مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در دفاع مقدس، رمز پیروزی آنان را ایمان و معنویت دانست و گفت: دیانت و عقیده و ایمانی که ملت ایران داشتند باعث شد 8 سال در برابر دشمنان مقاومت و ایستادگی كنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 6 مهرماه در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس این اداره‌كل با بیان اینكه فعالیت در بسیج باقیات و صالحات است، گفت: پیرو رشادت‌های بسیجیان که در زمان دفاع مقدس در جبهه‌های جنگ در برابر دشمنان و متجاوزین  داشتند، این خط و راه مقدس است.
وی افزود: امروز دشمن به گونه‌ای دیگر برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و كشور اسلامی‌مان وارد شده است لذا حضور بسیجیان امروز نسبت به گذشته اهمیت بسیار فراوان دارد.
موسوی اظهار كرد: پیروزی ما در دفاع مقدس در برابر یک جنگ نابرابر رقم خورد؛ در آن زمان کشور ایران در صدد پشت سرگذاشتن یک انقلاب رو به پیشرفت  بود که جنگ هشت ساله بر ما تحمیل شد.
مدیركل اوقاف فارس، رمز پیروزی رزمندگان اسلام را ایمان و معنویت دانست و گفت: دیانت و عقیده و  ایمانی که ملت ایران، نیروهای بسیج و ارتش ما داشتند باعث شد 8 سال در برابر دشمنان مقاومت و ایستادگی كنند.
وی با تأكید بر اینكه ایثارگری مردم ایران هیچگاه از تاریخ حذف نخواهد شد، گفت: مردم مام با تمام توانی که داشتند در ایام دفاع مقدس پشتیبان رزمندگان جمهوری اسلامی بودند، این در حالی است که در ابتدای جنگ هجمه‌های عظیمی بر رزمندگان وارد شد و در جنگ تحمیلی تمامی کشورها از اعراب، اروپا و آمریکا با تسلیحات فراوان از نیروهای بعثی حمایت کردند در حالی که بسیجیان و رزمندگان ما تنها دست خالی اما با ایمان به خداوند و اتکا به عقیده رهبری بر همه این دشمنان پیروز شدند.
موسوی اظهار كرد: گرچه دوران دفاع مقدس و جنگ تمام شده است اما امنیت امروز مدیون ایمان و ایثار رزمندگان در دوران دفاع مقدس است و  باید شکرگذار خداوند  برای نعمت امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس همچنین در خصوص جنگ نرم گفت: امروز مباحث جنگ نرم اهمیت فراوانی دارد، در گذشته ما در جنگ برابر مقابل دشمن بودیم و امروز با یک نقشه و تسلیحات جدید مانند فضای مجازی، نرم‌افزارهای مختلف هجمه‌های مختلفی به اسلام وارد می‌شود.
موسوی در ادامه با اشاره به سخنان  نبی مکرم اسلام پیامبر(ص) در خصوص جهاد اکبر گفت: امروز باید با هوای نفس در برابر امواج و تلاطم، فساد و هجوم فرهنگی غرب مبارزه کنیم و این همان جهاد اکبر است که مورد تایید پیامبر(ص) است.
captcha