آغاز مرحله مقدماتی مسابقات مدیحه‌سرایی از 28 مردادماه
کد خبر: 3523087
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱

آغاز مرحله مقدماتی مسابقات مدیحه‌سرایی از 28 مردادماه

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله مقدماتی مسابقات مدیحه‌سرایی و همخوانی و ابتهال قرآن کریم در دو بخش بانوان و آقایان روزهای پنجشنبه 28 و جمعه 29 مردادماه در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه بر گزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف، با اشاره به آغاز مرحله مقدماتی مسابقات مدیحه‌سرایی،‌ هم‌خوانی و ابتهال، گفت: در این مرحله در بخش آقایان 40 گروه و در بخش بانوان نیز 24 گروه که قبلاً آثار خود را به دبیرخانه مسابقات ارسال کرده‌اند به رقابت می‌پردازند و گروه‌های برتر جهت حضور در مسابقات کشوری انتخاب خواهند شد.
رئیس مرکز مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: در رشته ابتهال هم آثار 22 نفر از مبتهلان داوری و نفرات برتر انتخاب خواهند شد تا در مرحله کشوری به رقابت بپردازند.
حسینی افزود: مرحله نهایی این مسابقات مهرماه سال جاری در استان گیلان همزمان با سی و نهمین دوره  مسابقات سراسری قرآن کریم برگزار خواهد شد.
وی در پایان تاکید کرد: در بخش آقایان 11 داور و در بخش بانوان نیز 8 داور کشوری به صورت مجزا به داوری آثار ارسالی خواهند پرداخت.
گفتنی است آثار توسط گروه‌ها قبلاً ضبط و به صورت سی دی به مرکز امور قرآنی ارسالی شده است.
captcha