مطالعه قرآن کریم با ‌نرم‌افزار «هدی»+ دانلود
کد خبر: 3517540
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

مطالعه قرآن کریم با ‌نرم‌افزار «هدی»+ دانلود

گروه فضای مجازی: نرم‌افزار قرآنی«هدی» با نگاهی کاملا متفاوت و با توجه به ویژگی‌ها و مشخصه‌های مخصوص دستگاه‌های هوشمند، ابزاری طراحی کرده که به همگان این امکان را می‌دهد تا به بهترین نحو از مطالعه کتاب آسمانی بهره برند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، این روزها مطالعه قرآن یکی از کاربردهای مفید و مطلوب برای تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند است، در این میان نمایش تمام‌صفحه بر روی این ابزارها که اغلب از یک کتاب جیبی نیز کوچکتر هستند همواره مشکلاتی به همراه دارد، خصوصا که خواننده نیاز به تشخیص صحیح اعراب نیز دارد.

در ‌ نرم‌افزار قرآنی هدی این مشکل برطرف شده است. در این نرم‌افزار با نوآوری و نگاهی کاملا متفاوت با توجه به ویژگی‌ها و مشخصه‌های مخصوص دستگاه‌های هوشمند، ابزاری طراحی شده که به همگان این امکان را می‌دهد که به بهترین نحو از مطالعه کتاب آسمانی بهره برند.


نرم‌افزار هدی تایید شده توسط سازمان محترم دارالقرآن‌الکریم است و در ساختار فونت این نرم‌افزار توجهی ویژه‌ای صورت گرفته تا علاوه بر نمایش زیبا و ظاهری چشم‌نواز، کم‌رنگ شدن حروف ناخوانا و نمایش رنگی و جای‌گذاری دقیق محل اعراب، قرائتی ساده و دقیق برای خواننده به ارمغان آورد.

همچنین در طراحی نرم‌افزار قرآنی«هدی» نوآوری‌هایی منحصر به فرد قرار گرفته که از آن جمله می‌توان به نمایش سطری متن قرآن کریم با صفحه‌بندی عثمان طه، نمایش متحرک متن قرآن هماهنگ با تلاوت، دو حالت نمایش برای‌ مطالعه در شب و روز، امکان تنظیم اندازه فونت متناسب با نیاز و سلیقه و کاربر و حرکت خودکار متن برای قرائت شخصی با امکان تنظیم سرعت اشاره کرد.


در این نرم‌افزار کاربر می‌تواند به انتخاب خود از شنیدن قرائت همراه متن، نمایش ترجمه، و نمایش بزرگتر لغت در حال قرائت، بهره ببرد که علاوه بر افزایش سهولت در استفاده، کمک خواهد کرد به روشی خودکار توانایی در مطالعه صحیح کتاب آسمانی افزایش یابد.


این نرم‌افزار به همت گروه نارسیس و مریم تولید شده است و به صورت هدیه رایگان در اختیار علاقه‌مندان به معارف قرآن کریم گذاشته شده است. شما می‌توانید با کلیک بر روی لینک زیر این نرم‌افزار را دریافت کنید.

captcha