گزارشی از فعالیت‌های ماه رمضان مؤسسه سروش جاودانه وحی
کد خبر: 3513121
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶

گزارشی از فعالیت‌های ماه رمضان مؤسسه سروش جاودانه وحی

گروه مؤسسات قرآنی مردم نهاد: مؤسسه سروش جاودانه وحی، گزارشی از روند فعالیت‌های ماه رمضان این مرکز ارائه کرد.

سروش عظیمی، مدیر مؤسسه سروش جاودانه وحی مشهد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اعلام این گزارش گفت: این مؤسسه در طول سال برنامه‌های قرآنی و جلسات بسیاری را با حضور قاریان، حافظان و علاقه‌مندان به قرآن‌ کریم برگزار می‌کند که در این راستا در ماه رمضان نیز برنامه‌های متنوعی را در سطح مشهد برگزار کرد.

وی به برخی از برنامه‌های این مرکز قرآنی اشاره کرد و افزود: 180 محفل انس با قرآن در ۳۰ روز ماه رمضان(صبح و ظهر و قبل افطار) که این محافل با حمایت شهرداری و معاونت قرآن و عترت خراسان رضوی برگزار شد.

عظیمی ادامه داد: برگزاری ۳۰ جنگ قرآنی در خیابان هدایت در پارک حجاب بعد از افطار به مدت سه ساعت که شامل ترتیل یک جزء از قرآن توسط قاریان کشوری، تقدیر از خانواده شهداءو خادمان قرآنی، برگزاری مسابقات قرآنی و جُنگ‌ شادی، مداحی، ابتهال و تواشیح و همچنین قرعه‌کشی و اهداء جوائز به عموم مردم بود.

وی به دیگر برنامه‌های این مؤسسه اشاره کرد و افزود: حضور 637 نفر در کلاس‌های فشرده روخوانی و روان‌خوانی، برگزاری کلاس‌های حفظ یک‌جزء مختص ماه رمضان ۱۴۰نفر حافظ یک‌جزء قرآن، برگزاری تخصصی قرائت زیر نظر قاری برجسته ایران احسان سوختانلو، ترتیل کل قرآن در ماه رمضان بعد از نماز صبح در محل مؤسسه، اطعام بیش از سه هزار محروم و مستضعف در بلوار توس مشهد از برنامه‌های این مرکز بود.

عظیمی اظهار کرد: بزرگ‌ترین فعالیت این مؤسسه در ماه رمضان این است که مؤسسه سروش جاودانه وحی مشهد امسال مجری برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد مقدس بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از زحمات تمام کادر آموزشی و اساتید و قاریان و حافظان و خادمان و مداحان این مؤسسه و تمام سازمان‌ها و نهادها و مؤسساتی که این مؤسسه را حمایت کردند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۵۲
0
0
با سلام و عرض ادب
واقعا باید به استاد عظیمی بزرگوار خدا قوت گفت
در پناه حق
captcha