جشن بندگی در صدای خراسان رضوی
کد خبر: 3512246
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

جشن بندگی در صدای خراسان رضوی

گروه هنر: مدیر تولید صدای سازمان صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی اهالی خراسان را به شنیدن جشن بندگی از آنتن صدای خراسان رضوی دعوت کرد.

علیرضا اعلم، مدیر تولید صدای سازمان صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، از ویژه برنامه «جشن بندگی» عید سعید فطر از رادیو خراسان خبر داد.
وی ادامه داد: این ویژه برنامه در هر دو روز عید فطر از ساعت 9 تا 11 با همکاری مشترک مرکز صدای خراسان جنوبی به روی آنتن می‌رود.
اعلم با اشاره به اینکه «جشن بندگی» در فضایی شاد و مفرح علاوه بر مباحث مربوط به فطر به مباحث کارشناسی در این موضوع می‌پردازد، اظهار کرد: جشن بندگی با حضور گوینده‌ای از خراسان جنوبی به داد و ستد و آداب و رسوم دو استان می‌پردازد.
مدیر تولید صدای سازمان صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی، نمایش طنز، گزارش و مستند و فرازهایی از دعای عید فطر را از موضوعات این ویژه‌برنامه دانست و افزود: این برنامه به تهیه کنندگی، سیدضیاء علوی، گویندگی، علی دهقانی و ریحانه شادمان، گزارشگری، امیر رضاپور و ... به روی آنتن صدای خراسان می‌رود.
وی ادامه داد: برنامه‌هایی چون «شدو محله» که با گونه طنز با لهجه محلی، هر روز ساعت 17:30 تا 19 از صدای خراسان رضوی شنیده می‌شود، برنامه دیگری است که در آن روز پخش خواهد شد.
اعلم با اشاره به مسابقه قرآنی «نسیم رحمت» تصریح کرد: مرحله نهایی این مسابقه و معرفی برندگان عید سعید فطر صورت خواهد گرفت.
captcha