برگزاری چهارمین تور زیارت نایب‌الزیاره با حضور بانوان مشهدی
کد خبر: 3511643
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۶

برگزاری چهارمین تور زیارت نایب‌الزیاره با حضور بانوان مشهدی

گروه اجتماعی: مدیر امور فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد از برگزاری چهارمین تور زیارت مردمی نایب‌الزیاره با حضور بانوان مشهدی و تشرف دسته‌جمعی به حرم مطهر رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی قناویزچی، مدیر امور فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد، اظهارکرد: همزمان با ایام لیله‌القدر و شهادت امام علی(ع) چهارمین تور زیارت مردمی نایب‌الزیاره در سطح مناطق سیزده‌گانه مشهد انجام شد.
وی بیان کرد: گروهی از بانوان در قالب تور زیارت به منطقه زیارتی امام‌زادگان سید یاسر(ع) و سیدناصر(ع) رفته و گروه دیگر به زیارت خواجه اباصلت رفته و پس از زیارت به سوی حرم مطهر رضوی مشرف شدند.
قناویزچی عنوان کرد: برنامه‌های فرهنگی و عزاداری در قالب سخنرانی و مداحی با هماهنگی‌های لازم با آستان قدس رضوی در رواق دارالهدایه برای نایب‌الزیاره‌ها انجام و پس از آن هر کدام از زائران زیارت روضه منوره را به نیابت از طالب‌الزیاره‌ها انجام دادند.
مدیر امور فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد بیان کرد: بسته‌های فرهنگی و متبرکی از سوی آستان قدس رضوی در حرم مطهر به بانوانی که نایب‌الزیاره شدند، اهدا شد.
وی با اشاره به اینکه هدف از پویش نایب‌الزیاره، ترویج فرهنگ زیارت و ارتقای حس مشارکت‌جویی در بین افراد مشهدی و سایر مسلمانان دانست و افزود: این امر مهم سبب می‌شود قلوب عاشقان علی‌بن موسی‌الرضا(ع) در هر جای دنیا به ضریح منور ایشان گره بخورد.
captcha