کوشش برای شکل‌گیری دستگاه قضایی در طراز نظام جمهوری اسلامی/ مسئله آب را مدبّرانه حل کنند
کد خبر: 3510092
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان کرد:

کوشش برای شکل‌گیری دستگاه قضایی در طراز نظام جمهوری اسلامی/ مسئله آب را مدبّرانه حل کنند

گروه سیاسی:امام جمعه شهرکرد گفت:باید بکوشیم دستگاه قضایی در طراز نظام جمهوری اسلامی شکل بگیرد که هر کس بخواهد احقاق حق کند امیدوارانه به دستگاه قضا مراجعه کند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد روز گذشته، چهارم تیرماه  در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به مناسبت هفته قوه قضائیه، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسئولان این دستگاه افزود: باید بکوشیم دستگاه در طراز نظام جمهوری اسلامی شکل بگیرد و باید بکوشیم امنیتی در جامعه به وجود آید که هر کس بخواهد احقاق حق کند راحت و امیدوارانه به دستگاه قضا مراجعه کند که این همت آینده و همیشگی عزیزان باید باشد.
حجت الاسلام نکونام با اشاره به در پیش بودن روز قدس، گفت: همه می دانید آزادی قدس ان‌شالله به حول و قوه الهی حتمی است و روزی را شما خواهید دید که طبق وعده ای که داده شده است این مکان از دست این جنایت‌کاران رهایی و حق به حق‌دار خواهد رسید.
وی افزود:امروز باید ایستاد و مقاوم بود و مقاومت و ایستادگی کرد و فریب نخوریم و مقاوم باشیم.
نماینده ولی فقیه در استان، با اشاره به فاجعه هفتم تیر بیان کرد: این حادثه، خود به تنهایی کافی بود برای این که نظامی را از پای در آورد اما چون این نظام به ریسمان الهی متصل است و پیوند ولایی که مصداقی از حبل‌الله است، بر این کشور به حمدالله آن چنان مستحکم است که نه تنها هفتم تیر، هشتم شهریور، هشت سال دفاع مقدس و تمام نیروهای قدرتمند جهانی در مقابل این نظام ایستادند ولی به حول و قوه الهی هیچ کاری نتوانستند بکنند.
امام جمعه شهرکرد با اشاره به ایام ضربت خوردن حضرت امیر(ع) و نعمت بزرگ تشیع، به گوشه هایی از ظلم و ستم دشمنان این مکتب برای جدایی ما از مکتب تشییع و راه علی اشاره کرد و نمونه های مشخص این ظلم را زندانی شدن شیخ زکزاکی، رهبر شیعیان نیجریه و ظلم و ستم به شیعیان و علمای بحرین بحرین دانست.
وی افزود: امروز مشاهده می کنیم که  شیخ عیسی قاسم این مرد بزرگ و مجاهد با چه ظلم‌ها و ستم‌هایی مواجه است؛ این همه ظلم و ستم از ناحیه کیست؟ از ناحیه کسانی است که تحت امر استکبار جهانی هستند؛ تحت امر آمریکا هستند؛ تحت امر ارباب‌های مستکبر امروز عالم هستند.
نکونام تصریح کرد: آل سعود خائن که خیال می‌کند با عربده کشی و دلارهای نفتی‌اش و یک موقعیتی که در سایه استکبار پیدا کرده و یک سری ظواهری، احساس می کند خبری است و می تواند با این مکتب و شیعه درافتد و می تواند این چراغ فروزان را خاموش کند؛ هرگز؛ این‌ها  ظلم و جنایت آشکار است، اما شیعیان بدانید این‌ها نشدنی است و دشمنان به اهدافشان نخواهند رسید؛ آن چه ماندنی است شما هستید و راه علی بن ابی طالب و آن چه مضمحل و نابودشدنی است این مکاتب و فرقه‌ها و این استکبار و طواغیت است؛« جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ» شعار نیست بلکه یک واقعیت است که بدون شک محقق خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در پایان با اشاره به مساله مسئله آب گفت: من از مسئولان کشوری و مسئولان استانی تقاضا می کنم راجع به مسئله آب، مدبرانه عمل کنند و مردم را رودروی هم قرار ندهند
وی تاکید کرد: آب نباید مایه اختلاف باشد؛ آقایان بنشینند مسئله آب را مدبّرانه حل کنند؛هر کسی حقی دارد؛ حقوقی دارد؛ حقوق همه را هر استان و هر مردم و هر جمعی را دقیقاً کارشناسانه، مدنظر قرار بدهند و مشکل آب را حل کنند تا دیگر شاهد این همه دغدغه  و نگرانی از ناحیه مردم راجع به مسئله آب نباشیم.

captcha