ماه رمضان،بهترین فرصت تحکیم پایه های زندگی اسلامی است
کد خبر: 3509834
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
حجت‎الاسلام ایزدی‎نیا:

ماه رمضان،بهترین فرصت تحکیم پایه های زندگی اسلامی است

گروه اجتماعی:مدرس حوزه ‎علمیه سلماس گفت:رمضان،ماه گرایش انسان به خداوند و دور‎شدن از تعلقات دنیوی و مادی و سمت وسوق دادن زندگی به سمت زندگی اسلامی و تحکیم پایه های آن است.

حجت‎الاسلام ایمان ایزدی‎نیا مدرس حوزه علمیه سلماس در گفت‎وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از اذربایجان‎غربی گفت:فرهنگ غرب در برخی از جوامع‎ امروزی رخنه کرده و باید در ماه مبارک رمضان بسترهای لازم برای تقویت الگوهای اسلامی و دینی در جامعه مهیا شود.
وی گفت:ماه رمضان فرصت بسیار مناسبی است که مردم به زندگی گذشته خود بیاندیشند و با افزایش بصیرت و شاکله زندگی و بنیان خانواده خود را بر اساس معیاری زندگی اسلامی معماری کنند.
این مدرس حوزه ادامه داد:برای این حرکت عظیم از سوی مردم در ابتدا باید صاحبنظران و متولیان امر بصیرت و اگاهی لازم را نسبت به زندگی اسلامی به مردم ارائه نمایند.
وی گفت: مبلغین اسلامی و مشاورین مذهبی بهترین گزینه برای افزایش بصیرت وآگاهی مردم هستند که در این میان برنامه های مذهبی رسانه ملی هم تاثیر بسزایی دارد.
حجت‎الاسلام ایزدی‎نیا گفت:مبلغین اسلامی از آن جهت که زندگی اسلامی دارند الگوی مناسبی برای زندگی مردم و جامعه هستند تا بتوانند زندگی اسلامی را در جامعه ملموس تر و پررنگ تر نمایند.
captcha