برگزاری جلسات قرآنی ويژه‌ اساتيد دانشگاهی در چهارمحال و بختياری
کد خبر: 3504204
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
بسيج:

برگزاری جلسات قرآنی ويژه‌ اساتيد دانشگاهی در چهارمحال و بختياری

گروه فعاليت‌هاي قرآنی: رئيس بسيج اساتيد چهارمحال و بختياری، برنامه‌هاي اين سازمان براي اساتيد دانشگاهی را در ماه مبارك رمضان، جلسات تفسير قرآن كريم، تفسير نهج البلاغه با موضوع شرح خطبه همام و جلسات آموزش روخوانی و تجويد قرآن اعلام كرد.

احمدرضا بسيج، رئيس سازمان بسيج اساتيد چهارمحال و بختياري در گفت‌و‌گو با  خبرگزاري بين المللي قرآن(ايكنا) از چهارمحال و بختیاری، برنامه هاي بسيج اساتيد را در ماه مبارك رمضان تشريح كرد.
وي مهم ترين برنامه هاي بسيج اساتيد استان را  در ماه مبارك رمضان 1395، برگزاري جلسات تفسير قرآن كريم با محوريت سوره يس، تفسير نهج البلاغه با محوريت شرح خطبه هماه، روخواني و تجويد قرآن ويژه برادران و خواهران اعلام كرد.

رئيس بسيج اساتيد چهارمحال و بختياري افزود: اين جلسات با حضور نامبرده و جمعي از اساتيد قرآني و دانشگاهي استان از جمله سيدباقر حسيني، عبدالله ميراحمدي و تهمينه رئيسي برگزار مي شود.

بسيج، محل برگزاری اين جلسات را آموزشکده فنی و حرفه اي  پسران شهرکرد(بالاتر از صدا و سیماي استان) اعلام كرد  و افزود: كليه علاقه مندان مي توانند تا تاریخ ۹۵/۳/۱۷ کد مربوط به هر جلسه را را به شماره پیامک ۶۶۰۰۰۳۸۲۶۱ ارسال كنند و يا با شماره تلفن‌هاي اين سازمان تماس حاصل نمايند.
رئيس بسيج اساتيد چهارمحال و بختياري افزود: در آخرین جلسه هر کلاس از بین افرادی که بیشترین حضور را داشته‌اند، قرعه‌کشی به عمل خواهد آمد و برگزیده اول در هر کلاس(تفسیر قرآن- تفسیر نهج البلاغه- روخوانی و تجوید) در شهریور ماه همراه با خانواده به مشهد مقدس اعزام می‌شود و نفرات دوم تا پنجم نیز هدیه فرهنگی دریافت خواهند کرد.
وي در پايان زمان و ساعات برگزاري جلسات را به شرح جدول ذيل اعلام كرد:


captcha