جلسه مرکزی دارالقرآن علی‌بن موسی‌الرضا(ع) برگزار شد
کد خبر: 3501555
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
به همت مؤسسه سروش جاودانه وحی؛

جلسه مرکزی دارالقرآن علی‌بن موسی‌الرضا(ع) برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه سروش جاودانه وحی، جلسه مرکزی دارالقرآن علی‌بن موسی‌الرضا(ع) مشهد را با حضور قاریان ممتاز برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مؤسسه سروش جاودانه وحی، جلسه مرکزی دارالقرآن علی‌بن موسی‌الرضا(ع) مشهد را با حضور قاریان ممتاز برگزار کرد.
در این محفل نورانی، آموزش تلاوت قرآن‌کریم در رشته صوت و لحن توسط سوختانلو و همچنین روخوانی و روان‌خوانی و تجوید توسط سروش عظیمی برای حاضرین ارائه شد.

بنابراین گزارش، پس از پایان این جلسه آموزشی، محفل انسی با حضور حمید شاکرنژاد قاری بین‌المللی قرآن در منزل خادم قرآن اصلانی برگزار شد که در این محفل قاریان ممتازی دیگری نیز مانند صادق قربانی نفر اول مسابقات دانشجویی کشور، امیرمحسنی، عابدیان، ملکی، کبیرقلندرزاده رئیس جامعه قاریان افغانستان، مهدی میری، قاری نوجوان محمد‌رضا دربان‌ملک، حافظ نابغه کشور امیرحسین افضلی، با حضور مداحان اهل البیت‌(ع)، سید‌مجید سروش، مهدی لعل‌نامی به اجرای برنامه پرداختند.

جلسه مرکزی دارالقرآن علی بن موسی الرضا(ع) برگزار شد

جلسه مرکزی دارالقرآن علی بن موسی الرضا(ع) برگزار شد

جلسه مرکزی دارالقرآن علی بن موسی الرضا(ع) برگزار شد

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی سجادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۲
0
0
سلام و خسته نباشید
بی نظیرترین جلسه کشور در جلسه استاد عظیمی دیدم
من برای اولین بار به این جلسه امدم و به جرات بگم جلساتی خوبی در سطح ایران برگزار میشوند که جلسه استاد عظیمی از جلسات عالی کشور می باشد
ممنون با اخلاص شما و جلسه خوبتان
captcha