پیام تبریک رئیس سازمان دارالقرآن در پی موفقیت نمایندگان ایران
کد خبر: 3499425
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶

پیام تبریک رئیس سازمان دارالقرآن در پی موفقیت نمایندگان ایران

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس سازمان دارالقرآن الکریم در پی کسب رتبه‌های اول سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن پیام تبریک منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم در پی موفقیت نمایندگان ایران در سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران و کسب رتبه اول قرائت توسط حامد ولیزاده، کسب رتبه اول حفظ توسط مجتبی فردفانی و رتبه رشته حفظ کل توسط عبدالغفور جوهرچی در نخستین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن روشندلان پیام تبریکی منتشر کرد.
کسب رتبه نخست جوانان برومند قرآنی و ولایت‌مدار کشور عزیزمان در یکی از مهم‌ترین رویدادهای قرآنی جهان اسلام که برترین‌های بیش از 75 کشور در آن حضور داشتند، مایه فخر و مباهات است و بدون تردید تأثیر قابل توجهی در جذب دیگر جوانان به این عرصه راهبردی دارد.
رئیس سازمان دارالقرآن الکریم در بخش دیگری از پیام خود ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برگزیدگان سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن و دیگر متسابقین، آمادگی سازمان دارالقرآن را برای دریافت هرگونه ایده و طرح در جهت ترویج فرهنگ قرآنی به ویژه با هدف تعمیم آن در حوزه‌ آموزش‌های عمومی و تخصصی قرآن در سطح کشور اعلام کرد.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: سازمان دارالقرآن الکریم آمادگی حمایت از رتبه‌های اول سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن و نخستین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن روشندلان را در جهت انجام فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی را دارد.
یادآور می‌شود، سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران طی ۲۲ تا ۲۸ اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار شد. مجتبی فردفانی در رشته حفظ کل، حامد ولیزاده در رشته قرائت تحقیق و عبدالغفور جوهرچی در رشته حفظ کل نابینایان رتبه‌های اول را بدست آوردند.
captcha