پاسخگویی روزانه به سوالات شرعی و اعتقادی زائران غیرایرانی در حرم مطهر رضوی
کد خبر: 3485866
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳

پاسخگویی روزانه به سوالات شرعی و اعتقادی زائران غیرایرانی در حرم مطهر رضوی

گروه اجتماعی: کارشناسان حرم مطهر رضوی روزانه پاسخگوی سوالات و شبهات دینی و اعتقادی زائران غیر ایرانی این مکان مقدس هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، کارشناسان حرم مطهر رضوی روزانه پاسخگوی سوالات و شبهات دینی و اعتقادی زائران غیر ایرانی هستند.
بنا بر این گزارش، ایجاد مراکز و مؤسسات پاسخگو به جوانان و هدایت صحیح آنان به سمت پاسخ‌های درست، علمی و منطقی می‌تواند موجب تقویت باورهای دینی، رفع شبهات اعتقادی و حتی گرایش پیروان سایر ادیان به دین اسلام و جلوگیری از انحراف مسلمانان شود.
همچنین به جهت آنکه حرم مطهر رضوی همه ساله میزبان خیل عظیم زائران غیر‌ایرانی با ملیت‌های مختلف است، اداره امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی با ایجاد مراکز پاسخگویی به سوالات و احکام شرعی، بستر مناسبی برای رشد و شکوفایی افکار ناب این زائران فراهم کرده است.
در همین راستا زائران عرب، آذری، انگلیسی و اردو زبان با مراجعه به این دفاتر می‌توانند آزادانه سوالات خود را به صورت حضوری و تلفنی مطرح و پاسخ‌های لازم را دریافت کنند.
زائران ترکی و آذری زبان همه روزه از ساعت هفت صبح الی 17 عصر در رواق غدیر، زائران اردو زبان در طول هفته از ساعت 15 تا 16 در اتاق 40 سردرب شرقی صحن جامع رضوی حرم مطهر رضوی و زائران عرب زبان در رواق دارالرحمه می‌توانند به پاسخ سوالات شرعی  و احکام خود با پرسش از کارشناسان برسیم.
captcha